X

کنسرت آنسامبل «نوای صلح» در نیاوران

یکشنبه, 31 مرداد 1395

کنسرت آنسامبل «نوای صلح» به سرپرستی و رهبری مهدی وجدانی، سوم شهریور، ساعت ۲۱ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش نای، وجدانی، رهبر ارکستر نوای صلح، ضمن اشاره به نقش پوشاک ایرانی و حمایت این کنسرت در راستای تولیدات پوشاک ایرانی، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائل یک کنسرت، پوشش نوازندگان است که در ایران به ویژه در کنسرت‌های پاپ رعایت نمی‌شود و شاهد پوشش ظاهری بعضاً عجیب از سوی نوازندگان هستیم که این توهین به شعور مخاطب است. به همین دلیل نوازندگان در این کنسرت محصولاتی با طراحی و تولید ایرانی بر تن خواهند داشت که دقت خاصی به طراحی این لباس‌ها شده است.

وجدانی با بیان اینکه کنسرت نوای صلح با عنوان حس مشترک و شعار «ورود افراد بی‌احساس ممنوع» اجرا می‌شود افزود: ۹ قطعه در این کنسرت برای مخاطب اجرا خواهد شد که تعدادی از این قطعات از آلبوم «جایی برای ابدیت» است و تعدادی از قطعات نیز برای اولین‌بار در این کنسرت اجرا می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه این اجرا بر پایه‌ی حس نوازنده و بداهه‌نوازی شکل می‌گیرد گفت: سامان محمدنبی و پریا کاظمی (ویلن)، مهسا لواسانی‌دانا (تار) و مهدی یوسف‌بیک (ویلنسل) نوازندگان این اجرا هستند و من هم با پیانو گروه را همراهی خواهم کرد.

مهدی وجدانی، آهنگساز و رهبر ارکستر تا کنون سه آلبوم با نام‌های «تاریکی زیبا»، «اشک‌هایی از بهشت» و «جاده‌های بارانی» را عرضه کرده است.

نوای صلح

چاپ
>