X
با حضور هنرمندان بنام

آلبوم تصویری گروه «چکاوک» رونمایی شد

جمعه, 21 اسفند 1394

آلبوم تصویری کنسرت گروه «چکاوک» به سرپرستی رضا شایسته، با حضور هنرمندان بنام رونمایی شد.

به گزارش نای، آلبوم تصویری کنسرت ارکستر چکاوک به سرپرستی رضا شایسته، ۱۹ اسفند با حضور تعدادی از هنرمندان عرصه‌ی سینما، تلویزیون و موسیقی رونمایی شد.

جمشید مشایخی، مرجانه گلچین، محسن افشانی، پویا امینی، رضا بنفشه‌خواه، جلیل فرجاد، پرستو صالحی، علی دهکردی، مریم امیرجلالی، رضا رویگری، لیلا بلوکات، فرحناز منافی ظاهر، گیتی ساعتچی، نفیسه روشن و ناصر فرهودی از جمله مهمانان ویژه‌ی این مراسم بودند.

رضا شایسته، سرپرست گروه «چکاوک»، در ابتدای این برنامه گفت: «رسالت ارکستر چکاوک در اصل اجرای آثار گل‌های جاویدان است، که بهترین هنرمندان عرصه موسیقی، در آن حضور داشتند. من هنرآموز موسیقی این مملکت هستم و در حال حاضر می‌بینم که بسیاری از هنرآموزان با این شکل از موسیقی که تأثیرگذار‌ترین آهنگسازان این مرز و بوم در آن حضور داشتند نه‌تنها کاملاً بیگانه هستند بلکه هیچ آشنایی هم با آن ندارند.»

وی افزود: «من در ترانه‌های قدیمی اقبال عمومی را می‌بینم ضمن اینکه باید به این نکته نیز توجه داشت که در این آثار بحث ملودی محور بودن نقش بسیار مهمی دارد. در آثار قدیمی اشعار سهل و قابل فهم و استفاده از ریتم‌ها و تنظیم‌ها نیز ساده است. اتفاقاً در اینجاست که وظیفه‌ی تنظیم‌کننده ارتقای ملودی است؛ موضوعی که متأسفانه در تنظیم‌های پیچیده گم شده است.»

شایسته در مورد این آلبوم گفت: «این آلبوم چهارمین آلبوم تصویری ارکستر بزرگ «چکاوک» است که توسط مؤسسه‌ی فرهنگی هنری «قرن جدید» منتشر و پخش شده و امشب باعث افتخار من است که در حضور شما هنرمندان صاحب‌نام رونمایی می‌شود.»

چهارمین آلبوم تصویری ارکستر بزرگ «چکاوک» به سرپرستی رضا شایسته و خوانندگی مصطفی نیکو و محمد افروز توسط مؤسسه‌ی «قرن جدید» منتشر و پخش شد.

چاپ
>