X
به مناسبت روز جهانی مولانا

کنسرت گروه «مینیاتور» در نیاوران

چهارشنبه, 7 مهر 1395

گروه «مینیاتور» در همایش «مستى سلامت می‌کند» به سرپرستی و خوانندگی میثم مروستی ۸ مهر، ساعت ۱۵ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش نای، در پى فراخوانی که توسط آکادمى موسیقى میثم مروستى با عنوان «مستى سلامت می‌کند» انجام گرفت، کنسرت و هـمایش این فراخوان به مناسبت روز جهانى مولانا با همکارى گروه مینیاتور در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

این کنسرت که با همراهى نمایش آیینی برگزار می‌شود، شامل قطعاتى از گروه «مینیاتور» بر روى اشعار مولانا، سخنرانى پیرامون پیوند موسیقى و عرفان در اشعار مولانا، و اهداى جوایز به نفرات برگزیده است.

گروه «مینیاتور» در این همایش با بهـره‌گیرى از تسلط اعضاى گروه در حوزه‌ی موسیقى ایرانى، کلاسیک و تلفیقى براى نخستین‌بار به اجراى همزمان موسیقى و نمایش توسط خود اعضاى گروه خواهد پرداخت، تا گامی در راه تجربه‌اى نو در جهت اجراى چندوجهى موسیقى و نمایش به شکل استاندارد و حرفه‌اى بردارد.

در این اجرا پاشا هنجنی (نی)، بابک غسالی (عود)، پویا سرایی (سنتور)، نیلوفر محبی (ویلن)، آتنا اشتیاقی (ویولنسل)، پریسا پیرزاده (ویولا)، شایان ریاحى و فرهاد صفرى (کوبه‌ای)، مسعود آذین (تار) گروه را همراهی خواهند کرد.

photo_2016-09-28_10-37-00

چاپ
>