X

آخرین خبرها درباره وضعیت سلامتی سه هنرمند موسیقی نواحی

جمعه, 16 آبان 1399

روز گذشته خبری منتشر شد که بسیاری از علاقه‌مندان موسیقی نواحی کشورمان را نگران کرد.

سه هنرمند شرکت‌کننده در این دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران – محمدتقی محیط، حسین علی‌حسینی و محمد عزیزی – که برای اجرای برنامه در جشنواره به کرمان آمده بودند در مسیر بازگشت به محل سکونت خود در ساوه دچار سانحه رانندگی شدند.

به دنبال این حادثه، استادان محیط و علی‌حسینی به علت وخامت حال با هلیکوپتر به بیمارستان ٩ دی منظریه خمینی‌شهر در اصفهان منتقل و استاد عزیزی در بیمارستان اردستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دامون شش‌بلوکی پژوهشگر و عضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران درباره آخرین وضعیت این سه استاد موسیقی نواحی به هنرآنلاین توضیح داد: خوشبختانه عمل جراحی آقای محمد عزیزی موفقیت‌آمیز بود و او شرایط هوشیاری را به دست آورد. پزشک معالج نیز از عمل انجام‌شده رضایت کامل دارد. خوشبختانه جواب اسکن مغزی آقای علی‌حسینی نیز خوب بوده و او نیازی به عمل جراحی ندارد. لخته‌ای نیز وجود ندارد و شرایط هوشیاری‌ وی خوب است.

وی افزود: آقای محمدتقی محیط نیز که در کما به سر می‌برد، شرایط هوشیاری‌‌اش رو به بهبودی است. علائم حیاتی او نیز خوب است و به امید خدا به‌زودی کامل هوشیار شود. طبق آخرین صحبتی که با دکتر او در اصفهان داشتم، از شرایط آقای محیط اعلام رضایت کرد.

شش‌بلوکی در پایان گفت: در این مدت آقایان دکتر صدری، اله‌یاری و ثابت‌نیا پیگیر شرایط این عزیزان بودند و مسئولان اداره ارشاد اصفهان نیز در بیمارستان حضور پیدا کردند.

منبع: هنرآنلاین

چاپ
>