X

آخرین وضعیت درمانی دو هنرمند موسیقی نواحی پس از سانحه رانندگی

جمعه, 16 آبان 1399

معاون اداره ارشاد استان اصفهان درباره پیگیری مراحل درمانی دو هنرمند آسیب دیده از سانحه تصادفی که بعد از بازگشت آن‌ها از جشنواره موسیقی نواحی کرمان به ساوه رخ داد، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش نای، به نقل از خبرگزاری مهر، محمدحسین محمدی‌فشارکی (معاون اداره‌کل ارشاد استان اصفهان) ضمن ارائه توضیحاتی درباره سانحه تصادف دو هنرمند پیشکسوت موسیقی نواحی ایل شاهسون در جریان بازگشت آن‌ها از جشنواره موسیقی نواحی کرمان به سمت محل سکونتشان گفت: پس از اطلاع انجمن موسیقی ایران از آسیب‌دیدگی هنرمندان موسیقی نواحی در برگشت از سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، طی تماس مدیرعامل انجمن با اینجانب درخواست شد رسیدگی ویژه‌ای نسبت به عزیزان هنرمند که در حال حاضر در استان اصفهان بستری هستند، صورت پذیرد.

معاون اداره‌کل ارشاد استان اصفهان توضیح داد: دو نفر از این عزیزان از اردستان به بیمارستان منظریۀ خمینی‌شهر انتقال داده شده و در این بیمارستان بستری هستند. از امروز هم همکارانم در اداره‌کل ارشاد استان اصفهان و ارشاد شهرستان خمینی‌شهر در بیمارستان حضور پیدا کرده‌اند و با برادر استاد حسین علی‌حسینی، یکی از مصدومین این حادثه صحبت کردند.

وی افزود: خوشبختانه شرایط آقای علی‌حسینی بهتر است و به لطف خدا خطر را رد کرده‌اند. اما استاد محمدتقی محیط به‌دلیل شکستگی استخوان جمجمه‌شان هنوز تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند. طبق نظر پزشکانِ بیمارستان ممکن است چند روزی زمان ببرد تا سطح هوشیاری‌شان بالا بیاید.

فشارکی عنوان کرد: همکارانم برای همراهان این عزیزان بحث اسکان را مطرح کردند، منتها نظر خانواده‌شان این بود که در بیمارستان و بالای سر بیمارشان باشند.

وی در پایان گفت: با رئیس شبکه بهداشت و فرماندار خمینی‌شهر صحبت کردیم. تیم پزشکی بیمارستان بسیج شده‌اند تا روند درمان پیگیری شود. امیدواریم در روزهای آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

چاپ
>