X

دیدار رییس انجمن موسیقی بوشهر با اهالی موسیقی شهرستان دشتی

دوشنبه, 9 تیر 1399

حماسه حق‌پرست، رییس انجمن موسیقی بوشهر به بیان دیدگاه‌های انجمن موسیقی در راستای برنامه‌های اجرایی در سطح شهرستان‌های استان پرداخت.

به گزارش نای، در این نشست که در ادامۀ سلسله نشست‌های انجمن موسیقی استان بوشهر با نمایندگی‌های شهرستان‌ها در سطح استان صورت گرفت، زارعی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی به توانمندی‌های موسیقایی و پتانسیل موجود در سطح شهرستان اشاره نمود و همچنین به موانع و مشکلات پیش‌رو و راهکارهای لازم جهت مساعدت به اهالی موسیقی در شهرستان پرداخت.

در ادامه حماسه حق‌پرست، رئیس انجمن موسیقی استان بوشهر، نیز ضمن ابراز خرسندی و افتخار حضور در جمع هنرمندان موسیقی شهرستان دشتی، به بیان دیدگاه‌های انجمن موسیقی و انتظارات و پیشنهادهایی در راستای برنامه‌های اجرایی انجمن‌ها در سطح شهرستان‌های استان با توجه به ظرفیت‌ها و نقاط قوت هر منطقه پرداخت.

حق‌پرست شهرستان دشتی را به تعبیری قطب موسیقی آوازی استان و همچنین کشف و آموزش و پرورش استعدادهای درخشان در عرصۀ موسیقی دانست. وی همچنین این شهرستان را خاستگاه و زادگاه بزرگان بی‌بدیلی همچون زنده‌یاد استاد دادبه در عرصۀ موسیقی ملی ایران است.

در این نشست از چهرۀ ماندگار و پیشکسوت عرصۀ شروه‌خوانی استان، استاد پولاد اسماعیلی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پایان‌بخش این مراسم اجرای سنتور یکی از هنرجویان موسیقی شهرستان دشتی بود که در دستگاه شور و آواز بیات ترک اجرا شد.

چاپ
>