X

در شبی که طنین وحدت در تالار وحدت پیچید سالار عقیلی از وطن خواند

سه شنبه, 24 بهمن 1402

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، سالار عقیلی در ابتدای کنسرت ضمن سلام و خیر مقدم به حاضران در سالن، از دیدار دوباره خود با مخاطبان ابراز خرسندی کرد و به معرفی قطعات پرداخت.

«شهر خاموشی » به آهنگسازی ابوالفضل صادقی نژآد، «حال دلم» به آهنگسازی حمید رضا گلشن، «آتش عشق» به آهنگسازی  سینا صدفی، «نفس» به آهنگسازی سینتاج و « خشکسالی» به آهنگسازی مهدی معظم از قطعاتی بودند که برای نخستین بار در این کنسرت به اجرا درآمد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

همچنین در این برنامه قطعات «چه بگویم»، « حانیه»، «سرو زیر آب » و «تنها می‌مانم» به آهنگسازی فرید سعادتمند، «دلبر جان» به آهنگسازی میلاد ترابی، ِ«ایران» به آهنگسازی بابک زرین و با شعری از زنده‌یاد افشین یداللهی، «بی‌قرار» و «چه روزهایی» به آهنگسازی حمیدرضا گلشن نیز به اجرا درآمد. قطعه آخر این کنسرت نیز «وطن» به آهنگسازی  پیمان سلطانی و با شعری از زنده‌یاد بیژن ترقی بود که با همراهی و استقبال خوب مخاطبان اجرا شد.

امیر حوتیان(نوازنده پیانو)، امیر فیروز بخت(نوازنده ویلن و کمانچه)، مونیکا لران(نوازنده ویلن)، احسان شامی(نوازنده ویلن آلتو)، پیمان شامی (نوازنده ویلن)، داوود منادی (نوازنده ویلنسل)، محمدرضا محمدی(نوازنده تنبک و قانون)، محمد یداللهی (نوازنده کیبورد)، امید جبارپور (نوازنده درامز) و مهدی حسینی (نوازنده گیتار) اعضای این گروه را تشکیل دادند.

سیدمحمدهاشمی (قائم مقام و معاون حقوقی وزیر فرهنگ)، امیرحسین سمیعی (مدیرکل دفتر موسیقی)،  محمد اله‌یاری (مدیرعامل بنیاد رودکی)، امیرعباس ستایشگر(مدیرعامل انجمن موسیقی ایران)، رضا مهدوی(دبیر جشنواره) و ابوالفضل پورعرب  بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون بود از جمله میهمانان این کنسرت بودند.

چاپ
>