انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

در شبی که طنین وحدت در تالار وحدت پیچید سالار عقیلی از وطن خواند

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، سالار عقیلی در ابتدای کنسرت ضمن سلام و خیر مقدم به حاضران در سالن، از دیدار دوباره خود با مخاطبان ابراز خرسندی کرد و به معرفی قطعات پرداخت.

«شهر خاموشی » به آهنگسازی ابوالفضل صادقی نژآد، «حال دلم» به آهنگسازی حمید رضا گلشن، «آتش عشق» به آهنگسازی  سینا صدفی، «نفس» به آهنگسازی سینتاج و « خشکسالی» به آهنگسازی مهدی معظم از قطعاتی بودند که برای نخستین بار در این کنسرت به اجرا درآمد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

همچنین در این برنامه قطعات «چه بگویم»، « حانیه»، «سرو زیر آب » و «تنها می‌مانم» به آهنگسازی فرید سعادتمند، «دلبر جان» به آهنگسازی میلاد ترابی، ِ«ایران» به آهنگسازی بابک زرین و با شعری از زنده‌یاد افشین یداللهی، «بی‌قرار» و «چه روزهایی» به آهنگسازی حمیدرضا گلشن نیز به اجرا درآمد. قطعه آخر این کنسرت نیز «وطن» به آهنگسازی  پیمان سلطانی و با شعری از زنده‌یاد بیژن ترقی بود که با همراهی و استقبال خوب مخاطبان اجرا شد.

امیر حوتیان(نوازنده پیانو)، امیر فیروز بخت(نوازنده ویلن و کمانچه)، مونیکا لران(نوازنده ویلن)، احسان شامی(نوازنده ویلن آلتو)، پیمان شامی (نوازنده ویلن)، داوود منادی (نوازنده ویلنسل)، محمدرضا محمدی(نوازنده تنبک و قانون)، محمد یداللهی (نوازنده کیبورد)، امید جبارپور (نوازنده درامز) و مهدی حسینی (نوازنده گیتار) اعضای این گروه را تشکیل دادند.

سیدمحمدهاشمی (قائم مقام و معاون حقوقی وزیر فرهنگ)، امیرحسین سمیعی (مدیرکل دفتر موسیقی)،  محمد اله‌یاری (مدیرعامل بنیاد رودکی)، امیرعباس ستایشگر(مدیرعامل انجمن موسیقی ایران)، رضا مهدوی(دبیر جشنواره) و ابوالفضل پورعرب  بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون بود از جمله میهمانان این کنسرت بودند.