X

حمید قنبری موزیک ویدئوی «نوای نگاه» را منتشر کرد

شنبه, 26 اسفند 1396

موزیک ویدئوی «نوای نگاه» بر اساس یکی از تصنیف‌های قدیمی «شیدا» توسط حمید قنبری در دستگاه نوا بازسازی و تدوین و منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، حمید قنبری نوازنده‌ی سازهای کوبه‌ای درباره‌ی این اثر گفت: در این اثر سعی شده با حفظ ساختار موسیقایی این تصنیف و وفاداری به فرم اصلی کار، رنگ امروزی به خود بگیرد و با این رویکرد اجرا شود.

وی افزود: به همین خاطر در تنظیم مجدد از سازهای پیانو و کنترباس و اِفِکت‌های الکترونیک بهره گرفته شده است.

این نوازنده و آهنگساز در ادامه در مورد آواز اثر توضیح داد: در بخش آواز نیز با توجه به مفهوم شعر سعی شده بیانی توصیفی بین هم‌خوانی خوانندگان زن و مرد صورت بگیرد و به صورت دیالوگ و گفتگو اجرا شود. همچنین در این راستا سعی شده با کمک تصاویر و تدوین آنها مجموعه‌ای قابل تأمل برای هرچه نزدیک‌ترشدن به مفهوم شعر پدید آید.

نوازندگان این اثر عبارتند از: حمید قنبری (سازهای کوبه‌ای)، حسن خدایی‌نیا (کمانچه)، سعید صادقی (سازهای الکترونیک).

حمید قنبری، نوازنده و مدرس سازهای کوبه‌ای، همکارانی با بزرگانی چون محمدرضا شجریان و حسین علیزاده را در کارنامه خود دارد. او سرپرست گروه کوبه‌ای «کلون زمان» است که به تازگی در فستیوال بین‌المللی دهلی شرکت کرده و مورد تقدیر قرار گرفته است. اولین آلبوم این گروه «در دام ریتم» و آلبوم دوم در حال ضبط و آماده‌سازی است که به زودی منتشر خواهد شد.

سونا خانی، کارشناس موسیقی است و هم‌اکنون آواز را نزد محسن کرامتی دنبال می‌کند.

 

موزیک ویدئوی «نوای نگاه»

nay.ir/wp-content/uploads/2018/03/fina.3gp

چاپ
>