X
ویژه ی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان:

جابر اطاعتی: بازتاب و انعکاس جشنواره وصف ناپذیر است

یکشنبه, 17 تیر 1397

جابر اطاعتی در آستانه برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان، به عنوان یکی از داوران بخش موسیقی آذربایجان در این جشنواره حضور دارد. در این مدت داوران به بررسی آثار ارسالی می پردازند تا از میان آن ها منتخبان را به رقابت در جشنواره دعوت کنند. روابط عمومی جشنواره موسیقی جوان کم و کیف آثار را از این داور جویا شد.

جابر اطاعتی از کیفیت و سطح آثار چنین گفت: متاسفانه تغییری نسبت به سال گذشته احساس نکرده ام. فکر می کنم مشکلی در اطلاع رسانی وجود داشته است. سال گذشته نیز من به این موضوع اشاره کردم، ما می دانیم نوازندگان خوبی داریم و سطح بالایی نیز دارند که علاقه مند به حضور در این جشنواره هستند. فکر می کنم از سال آینده خودمان باید برای اطلاع رسانی آستین بالا بزنیم. واقعا حیف است که این جشنواره وجود داشته باشد اما افراد توانا از آن بهره ای نبرند. امیدوارم هستم سال آینده به امر بیشتر توجه شود.

این داور نظر خود را در خصوص جشنواره موسیقی جوان چنین ابراز کرد: جشنواره بسیار خوب است. بازتاب و انعکاس جشنواره وصف ناپذیر است و این موضوع می تواند بسیار مفید واقع شود. شرکت کنندگان نکات مهمی در جهت ارتقا سطح خود یاد می گیرند. شاهد هستیم شرکت کنندگانی که سال های گذشته حضور داشتند و امسال نیز شرکت کرده اند سطح شان بالاتر رفته است. این پیشرفت تاثیر مثبت جشنواره را نشان می دهد. در جشنواره موسیقی آذربایجان نیز حضور داشتم، سطح ما در آن حدود نیست اما دوست دارم تجربیات خودم را به هنرمندان ارائه کنم و بتوانیم سطح موسیقی آذربایجان را بالاتر ببریم.

چاپ
>