X
عبدالحسین مختاباد در بازدید از نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران:

«بودجه‌ی سازمان فرهنگی‌ـ هنری شهرداری تهران قانع‌کننده نیست»

سه شنبه, 4 خرداد 1395

به گزارش نای، عبدالحسین مختاباد ضمن بازدید از این نمایشگاه، درباره‌ی مسئولیت‌های سازمان اظهار کرد: «سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نهادی است که وارد سومین دهه‌ی فعالیتش می‌شود و نشان داده روندش رو به رشد است. ما می‌خواهیم سازمان به سمت یک سازمان شهری پیش برود و نماد فرهنگ و هنر در سطح ملی شود، چون تهران به نوعی ایران کوچک است. سازمان فرهنگی هنری باید نخبگان را برای نجات تهران به یاری بطلبد.

مختاباد با اشاره به بودجه‌ی درنظرگرفته‌شده برای سازمان ادامه داد: «به نظرم بودجه‌ای که به سازمان تعلق می‌گیرد قانع‌کننده نیست، چون با این بودجه توان کارهای فرهنگی بزرگ در سطح شهر را ندارد. ما در شورای شهر تلاش می‌کنیم بودجه را طوری بدهیم که کارهای شاخص‌تری انجام شود. در طول سال باید ۲ یا۳ کار شاخص در سطح شهر ببینیم. من اعتقادم این است که سازمان لازم نیست درآمدزایی داشته باشد و باید تمرکزش روی کار فرهنگی و آموزشی باشد.»

وی افزود: «سازمان فرهنگی‌ـ هنری با کف جامعه در ارتباط است و در فرهنگسراها با مردم ارتباط دارد و هر ارگانی این قابلیت را ندارد. سازمان در۶۰۰ نقطه‌ی تهران مکان فرهنگی دارد و این ظرفیت عمیقی برای فرهنگ‌سازی است. باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شود.»

چاپ
>