X
در فرهنگسرای ارسباران

بررسی «اقتصاد در موسیقی»/ نقد آلبوم «از جان و از دل»

دوشنبه, 26 مهر 1395

به گزارش نای، «اقتصاد در موسیقی» و نشست نقد و بررسی آلبوم «از جان و از دل» به آهنگسازی نوید دهقان و خوانندگی سالار عقیلی روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.

 

«اقتصاد در موسیقی» بررسی می‌شود

نشست باشگاه موسیقی ارسباران با موضوع «اقتصاد در موسیقی» چهارشنبه ۲۸ مهر، ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این نشست مهدی عیوقی درباره‌ی «اقتصاد گروه‌های موسیقی»، «تبلیغات در موسیقی»، «شیوه‌های تولید کتاب و آلبوم موسیقی»، «روش‌های جذب اسپانسر» به سخنرانی می‌پردازد.

مهدی عیوقی تحصیل‌کرده‌ی رشته‌ی مدیریت بازرگانی است و سال‌ها در زمینه‌ی موسیقی (نوازندگی و اجرا)، مدیریت آموزشگاه و سرپرستی گروه‌های موسیقی فعالیت دارد.

نشست باشگاه موسیقی ارسباران با هدف طرح مباحث نظری و علمی موسیقی هر ماه با حضور پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

 

نقد آلبوم «از جان و از دل» نوید دهقان و سالار عقیلی

آلبوم موسیقی «از جان و از دل» با آهنگسازی نوید دهقان و خوانندگی سالار عقیلی چهارشنبه ۲۸ مهر، ساعت ۱۱ در فرهنگسرای ارسباران با حضور داریوش پیرنیاکان، علی جهاندار، اردشیر کامکار، مهیار علیزاده و کورش متین بررسی می‌شود.

آلبوم موسیقی «از جان و از دل» تابستان و پاییز سال ۱۳۹۳ توسط گروه «قمر» با همراهی ۱۶ نوازنده ضبط و ابتدای سال ۹۵ در دو سی‌دی منتشر شد. لازم به ذکر است آلبوم موسیقی «بر مدار زمان» اثر فرهاد صفری نیز در این برنامه رونمایی می‌شود.

چاپ
>