X

هشتمین اجرای آنلاین از تالار وحدت/ سالار عقیلی به یاد مادران خواند

شنبه, 4 مرداد 1399

سالار عقیلی در هشتمین اجرای آنلاین به میزبانی بنیاد رودکی روی صحنه رفت.

به گزارش نای، اجراهای آنلاین از تالار وحدت با خوانندگی سالار عقیلی جمعه شب سوم مرداد ادامه پیدا کرد؛ این اجرا به همراهی پیانو حریر شریعت‌زاده بود.

عقیلی پیش از شروع اجرا چند دقیقه‌ای گفت: از نظر حس و حال برای من سخت است که بخواهم بدون تماشاچی کنسرت اجرا کنم. اولین‌بار است که این کار را انجام می‌دهم ولی مخاطبان همیشه در قلب من هستند.

«مرا رها کن» اولین قطعه این کنسرت بود که عقیلی آن را به همراه نوازندگی شریعت‌زاده اجرا کرد. پس از آن ارکستر به روی صحنه آمد و سالار عقیلی را در اجرای قطعه ماندگار و خاطره‌انگیز «وطنم» همراهی کرد.

اجرا با «چه بگویم» ادامه پیدا کرد که در این قطعه نیز نوای دلنشین پیانو به گوش می‌خورد. سپس قطعه «پیدایم کن» تیتراژ سریال «حانیه» اجرا شد و در ادامه نوبت به یک ملودی قدیمی خراسانی با عنوان «میون ایلوم» رسید.

پس از این آهنگ محلی، عقیلی با معرفی آهنگ «مادر» گفت: قرار بود این آهنگ را بهمن‌ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران اجرا کنم ولی به خاطر کرونا نتوانستیم آن شب اجرا کنیم؛ حالا امشب این آهنگ را تقدیم همه مادران می‌کنم.

او سپس قطعه «ایران» تیتراژ سریال «معمای شاه»، قطعه «سرو زیر آب» و قطعه «تنها می‌مانم» تیتراژ سریال «برادر جان» را اجرا کرد و در ادامه از بازی علی نصیریان در این سریال تقدیر و برای او آرزوی سلامتی کرد. این کنسرت با اجرای مجدد قطعه «وطنم» به پایان رسید.

مونیکا لوران، سانوآ عندلیبی، علی جعفری‌پویان، سهراب برهمندی، احساس شامی، داوود منادی و فردین لاهورپور دیگر نوازندگان اجرا بودند و در حالی‌که ماسک به صورت داشتند، عقیلی و شریعت‌زاده را همراهی می‌کردند.

این هشتمین اجرای آنلاین از تالار وحدت بود؛ بنیاد رودکی، پیش از این در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی میزبان هفت اجرای آنلاین بود؛ پرواز همای، کیوان ساکت و وحید تاج با همراهی مشترک گروه وزیری، گروه رستاک، علی زند وکیلی، سامان احتشامی، علیرضا قربانی و همایون شجریان در زمان همه‌گیری کرونا و عدم امکان اجرا‌های صحنه‌ای، از تالار وحدت اجرای آنلاین داشته‌اند. اجرای شب گذشته از اپلیکیشن لنز در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

چاپ
>