X
ویژه ی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان:

ایمران حیدری: شرکت کنندگان هر سال سطح خود را بالا تر می برند

یکشنبه, 17 تیر 1397

جشنواره موسیقی جوان در حال تجربه دوازدهمین سال برگزاری خود است. در آستانه آغاز این جشنواره داوران بخش های مختلف به ارزیابی آثار ارسالی می پردازند تا رقابت جشنواره امسال میان برگزیدگان آثار رقم بخورد. ایمران حیدری به عنوان یکی از داوران بخش موسیقی آذربایجان پس از بررسی آثار در خصوص سطح آن ها به روابط عمومی این جشنواره خبر داد.

ایمران حیدری آثار را چنین ارزیابی نمود: حد متوسطی دارند. با توجه به شناختی که از موسیقی آذربایجان دارم فکر می کنم اطلاع رسانی خوبی انجام نشده است و کسانی که توانایی شرکت را داشتند، حضور پیدا نکرده اند. همین موضوع باعث افت کار شده است.

او به نقاط ضعف و قدرت شرکت کنندگان اشاره کرد: شرکت کنندگانی داریم که سال های گذشته در این جشنواره حضور داشته اند و امسال نیز دوباره شرکت کرده اند. در این شرکت کنندگان به خوبی می شود مسیر پیشرفت را دید. شرکت کنندگان هر سال سطح خود را بالا تر می برند.

وی در خصوص ماهیت جشنواره موسیقی جوان گفت: این جشنواره بسیار در سطح کیفی شرکت کنندگان تاثیر گذار است. این بستری مناسب برای ایجاد روحیه و انگیزه است. موجب پیشرفت موسیقی نیز می شود. تنها مشکل عدم اطلاع رسانی کامل است. کسانی که می توانند شرکت کنند به موقع با خبر نمی شوند، گاهی زمانی متوجه می شوند که وقت کمی مانده است در نتیجه کیفیت کار شان پایین می آید.

چاپ
>