X

اختتامیه جشنواره نوازندگان جوان گلستان برگزار شد

شنبه, 23 اسفند 1399

آیین اختتامیه نخستین جشنواره نوازندگان جوان استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش نای، آیین اختتامیه نخستین جشنواره نوازندگان جوان استان گلستان با حضور مدیرکل و معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، جمعی از اساتید موسیقی و هنرجویان دوشنبه ۲۰ اسفندماه با معرفی برگزیدگان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

داود خشنودی (رییس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان) ضمن قدردانی از انجمن موسیقی استان گلستان و ابوذر اسماعیلی دبیر اجرایی و عوامل برپایی این رویداد آموزش محور، درباره جشنواره گفت: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای جوان استان در عرصه نوازندگی در بخش‌های گوناگون و گروه‌های سنی الف و ب برگزار شد.

وی با تأکید بر ضرورت تداوم این چنین رویدادهای آموزش محوری که از دل سلسله کارگاه‌های آموزشی و خروجی‌های آموزشگاه‌های آزاد هنری‌ـ موسیقی شکل گرفته‌اند گفت: برگزاری این قبیل برنامه‌ها در کنار وجوه آموزشی و پرورشی، کمک شایانی در کاهش آسیب‌های حوزه آموزش هنر و انگیزه‌بخشی و معرفی هنرمندان جوان به رویدادهای ملی در پی خواهد داشت.

خشنودی در خاتمه گفت: برای سال جدید با بهره‌مندی از خرد جمعی پیشکسوتان و اساتید و دانش‌آموختگان هنر موسیقی، سرفصل‌های آموزشی، توجه ویژه به داشتن کارت صلاحیت تدریس اساتید در اولویت برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه است.

در پایان برنامه با اهدای لوح از برگزیدگان هر بخش، اساتید، داوران و حامیان و عوامل برپایی جشنواره تجلیل به‌عمل ‌آمد.

چاپ
>