X
با غزل‌هایی از محمدعلی بهمنی، اکبر آزاد و افشین یدالهی

آلبوم «دستامو دریاب» با صدای کوروش انوش منتشر می‌شود

یکشنبه, 10 مرداد 1395

به گزارش نای، آلبوم «دستامو دریاب» به آهنگسازی و با صدای کوروش انوش، خواننده‌ی ایرانی و بین‌المللی ارکستر ملی سوئیس و با غزل‌هایی از محمدعلی بهمنی امروز یکشنبه ۱۰ مرداد در سراسر کشور منتشر می‌شود.

آلبوم «دستامو دریاب» به آهنگسازی، تهیه‌کنندگی و با صدای کوروش انوش، هنرمند ایرانی‌تبار مقیم سویس و خواننده‌ی بین‌المللی ارکستر ملی سوئیس به سبک موسیقی پاپ و کلاسیک، با نظارت دکتر محمد سریر و با غزل‌هایی از محمدعلی بهمنی، اکبر آزاد، دکتر افشین یدالهی، علیرضا بدیع، سامیه سلیمی و پرستو رشیدی امروز یکشنبه۱۰ مرداد با مدیریت صدرالدین حسین‌خانی، توسط مؤسسه‌ی «نغمه‌سرای روژین» و توسط پخش «هنر شهر» منتشر می‌شود و در اختیار علاقمندان موسیقی در سراسر کشور قرار می‌گیرد.

«دستامو دریاب» نخستین آلبوم کوروش انوش، خواننده‌ی بین‌المللی و ایرانی‌ـ سویسی به زبان فارسی محسوب می‌شود که در استویو «راگا» در تهران ضبط شده و میکس و مسترینگ آن توسط ایمان حجت صورت گرفته است؛ این آلبوم ۱۱ قطعه را شامل می‌شود که عبارتند از: «آدم»، «دستامو دریاب»، «خاتون»، «هزار حرف نگفته»، «باور کن»، «فاصله‌‌های سنگی»، «از تو نوشتن»، «لبخند سرخ»، «صلح آوای»، «غربت» و «خلیج فارس».
هنرمندانی که کوروش انوش را در آلبوم «دستامو دریاب» همراهی کرده‌اند عبارتند از: رضا تاجبخش (پیانو)، امیرحسین سمیعی (پیانو)، محمود میرزایی (پیانو، کیبورد و سینتی سایزر)، ندا انوش (ویلن)، روژین عدالت (ویلن)، علیرضا دریایی (ویلن آلتو)، امید حُجت (گیتار الکترونیک، اسپَنیش و آکوستیک، کیبورد و سینتی سایزر)، فرید سناور (گیتار الکترونیک، اسپَنیش و آکوستیک)، ایمان جعفری پویان (ساکسیفون)، رضا تاجبخش (گیتارباس)، محمد انوش (درامز و پرکاشن)، و گروه کُر: ندا انوش (سوپرانو ۱)، یاسمن ناز فتحی (آلتو) و امیر حسین سمیعی (باس).

کوروش انوش، هنرمند ایرانی حدود ۲۱ سال است که در کشور سویس زندگی می‌کند و ۱۲ سال است که به عنوان خواننده‌ی اپرا به همراه ارکستر ملی سوئیس در بهترین و بزرگ‌ترین سالن‌های موسیقی کشورهای مختلف جهان برنامه اجرا کرده است. آلبوم «دستامو دریاب» نخستین اثر موسیقایی این خواننده‌ی بین‌المللی به زبان فارسی به شمار می‌رود.

آلبوم «دستامو دریاب» با صدای «کوروش انوش» خواننده ارکستر ملی سوئیس منتشر می‌شود

چاپ
>