X

گرامیداشت یاد هموطنان پرواز اوکراین در جشنواره موسیقی فجر

یکشنبه, 29 دی 1398

سی‌وپنجمین جشنوارۀ موسیقی فجر یاد هموطنان عزیز هواپیمای اوکراین را گرامی می‌دارد.

به گزارش نای، در پنجمین جلسۀ شورای ارزیابی جشنواره با گرامیداشت یاد جان‌باختگان هواپیما از جمله روجا آزادیان از هنرمندان موسیقی که در این پرواز بود، گرامیداشت یاد و خاطرۀ این عزیزان در سی‌وپنجمین جشنوارۀ موسیقی فجر مورد تأکید قرار گرفت.

به پیشنهاد شورای ارزیابی در این جلسه مصوب شد در سی‌وپنجمین جشنوارۀ موسیقی فجر رویدادهای ویژه‌ای با یاد و خاطرۀ درگذشتگان هواپیمایی اوکراین انجام می‌شود.

پنجمین جلسۀ شورای ارزیابی سی‌وپنجمین جشنوارۀ موسیقی فجر با حضور سیّدامین مؤیدی (مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری)، حمید قبادی (نمایندۀ معاونت امور هنری در شورای ارزیابی)، محمد سریر، داود گنجه‌ای، زیدالله طلوعی، علی اطیابی (نماینده انجمن صنفی هنرمندان موسیقی)، و محسن رجب‌پور (نمایندۀ مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری) برگزار شد.

سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و محمد اله‌یاری (مدیرکل دفتر موسیقی) نیز در پایان جلسۀ شورای ارزیابی جشنواره در این جلسه شرکت کردند.

معاون امورهنری با تشکر از شورای ارزیابی جشنواره گفت: همه در غم و اندوه عزیزان هم‌وطن سوگواریم و همدلی و همراهی مردم و هنرمندان در این روزها بیشتر احساس می‌شود.

چاپ
>