X
با تجلیل از استاد باقر مؤذن

ششمین جشنواره موسیقی کارون برگزار می‌شود

یکشنبه, 23 آذر 1399

ششمین دوره جشنواره موسیقی کارون با همکاری و حمایت انجمن موسیقی استان خوزستان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اسفندماه ‌۱۳۹۹ و فروردین‌ ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش نای، فریدون وزیری رییس انجمن موسیقی استان خوزستان در این خصوص توضیح داد: جشنواره موسیقی کارون یک رویداد فرهنگی‌ـ‌هنری مستقل و خصوصی است که به عنوان اولین جشنواره خصوصی در منطقه جنوب کشور، با حمایت و همکاری نهادها و انجمن‌های فرهنگی و هنری به صورت سالیانه برگزار می‌شود.

این جشنواره تشویق نوازندگان و آهنگسازان جوان، ایجاد بسترهای فرهنگی، جریان سازی هنری و گردهمایی موسیقایی هنرمندان سراسر کشور را سرلوحه و هدف کار خود قرار داده است و با توجه به دستاوردها امید دارد با کسب دانش، افزایش ظرفیت‌ها و گسترش همکاری‌ها، این رویداد ملی به جشنواره بین‌المللی تبدیل شود.

با تجارب به‌دست‌آمده در پنج دوره قبل، ششمین دوره جشنواره موسیقی کارون که با همکاری و حمایت انجمن موسیقی استان خوزستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با حضور داوران بین‌المللی در اسفندماه ‌۱۳۹۹ و فروردین‌ ۱۴۰۰ به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.

این جشنواره فرصتی است تا هنرمندان و پیشکسوتان گیتار کلاسیک ایران به هنرمندان، نوازندگان و دوستداران هنر در سراسر دنیا معرفی شوند؛ افتخار داریم به پاس سا‌ل‌ها فعالیت هنرمندانه استاد باقر مؤذن در توسعه و ترویج گیتار کلاسیک کشور و همچنین تربیت شاگردان حرفه‌ای، ششمین جشنواره را با تجلیل از ایشان برگزار کنیم.

شورای هنری این جشنواره متشکل از فریدون وزیری، وحید وحیدپور و فرخ کارنما می‌باشد که اساتید: کیوان میرهادی و دکتر افشین ترابی به عنوان مشاورین هنری و اجرایی و اشکان کوثری در بخش مکاتبات بین‌الملل با این جشنواره همکاری می‌نمایند.

بخش رقابتی بین‌الملل ششمین جشنوارۀ گیتار کارون «تک‌نوازیِ گیتار کلاسیک» به صورت آفلاین و با ارسال ویدئو اجرای قطعات انجام می‌شود. گروه داوران این دوره را پیمان صمیمی، امیر هوشنگی، دکتر افشین ترابی، آیزگل کوچا (از ترکیه)، فلوریان کونیل ( از فرانسه) تشکیل می‌دهند.

فراخوان و شرایط شرکت در بخش رقابتی در سایت جشنواره به آدرس www.karoonmusicfestival.ir

منتشر شده است.

چاپ
>