X
ویژه ی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان:

ایمران حیدری: شرکت کنندگان گروه “الف” در بخش ارایه آثار و اجرای صحنه ای بسیار خوب ظاهر شدند

سه شنبه, 23 مرداد 1397

ایمران حیدری داور بخش موسیقی آذربایجان دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در رابطه با ارزیابی اجراهای شرکت کنندگان راه یافته به مرحله نهایی این دوره از جشنواره گفت:

امسال نیز همچون سالهای گذشته شرکت کنندگان گروه “الف” و زیر ۱۸ سال در بخش ارایه آثار و اجرای صحنه ای بسیار خوب ظاهر شدند

و در مقابل گروه شرکت کنندگان گروه ج عملکرد نسبتا ضعیفی داشتند.
این هنرمند در موردنقاط ضعف و قوت اجراهای راه یافتگان به مرحله نهایی عنوان کرد:
گروه های “ب” و “ج” بیشتر از نظر تکنیکی و نوانس مشکل داشتند و در اجرا هاکم دقت بودند و من به شخص اطمینان دارم که این عزیزان از اساتیدشان در رفع نواقص خود نظر نگرفته اند. این گروه بیشتر با فکر و ایده های ذهنی شان در جشنواره حاضر شده اند و به همین دلیل این ضعف ها در آثار این گروه ملموس بود.
حیدری درباره اهمیت اجراهای صحنه ای در پیشرفت هنرجویان نیز توضیح داد:
به طبع هر کدام از هنرجویان که پیگیر و علاقه مند باشند می توانند با کمک نظرات و توصیه های اساتید در این بخش به اصلاح نقایص خود بپردازند و سال آینده با آمادگی بیشتری در جشنواره شرکت کنند.
در کل من معتقدم که جشنواره انگیزه بسیار خوبی برای جوانان موزیسین ما به خصوص هنرمندان که در شهرستانی هستند ایجاد می کند، چرا که به غیر از اجراهای کارگاهی فرصت دیگری برای تجربه اجرای صحنه ای و رقابت ندارند.
این هنرمند همچنین در خصوص نقش موثر انجمن موسیقی در برگزاری جشنواره گفت:
اعضای انجمن موسیقی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند و از تمام امکاناتشان استفاده می کنند و انصافا در این چند دوره ای که من در جشنواره حضور دارم شاهد سعی انجمن موسیقی در پیشبرد و اهداف جشنواره بوده ام.

چاپ
>