X
مدیرعامل انجمن موسیقی ایران خبر داد:

هفتاد هنرمند جشنواره موسیقی جوان را داوری می کنند

چهارشنبه, 31 خرداد 1396

بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران توضیح داد: تمامی کارهای مربوط به برگزاری یازدهمین جشنواره موسیقی جوان در حال انجام است و ما از چندی پیش که تقویم جشنواره را به طور کامل تدوین کردیم مشغول برگزاری جلسات مختلف هستیم که بر اساس آن بتوانیم روند جشنواره را پیش ببریم.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، بهرام جمالی در مورد جزییات جشنواره ملی موسیقی جوان خاطرنشان کرد: با توجه به تاریخ ارسال آثار در مرحله اول که ۳۱ تیرماه اعلام شده است هیئت انتخاب، کارها را در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی و موسیقی کلاسیک غربی آغاز خواهند کرد و با در نظرگرفتن تقویم جشنواره فکر می کنم اواسط مرداد ماه اسامی نهایی شرکت کنندگان در جشنواره یازدهم اطلاع رسانی می شود. ضمن اینکه ترکیب هیئت بازبین و داوران جشنواره هم بر اساس دوره های پیشین چیده شده و تردیدی نیست که هنرمندان عزیزی که به عنوان هیئت انتخاب و داور در جشنواره امسال حضور دارند با نهایت دقت نسبت به انتخاب آثار اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در پایان گفت: بیش از هفتاد هنرمند برگزیده موسیقی کشورمان به عنوان داور و هیات انتخاب در این دوره از جشنواره حضور دارند. البته ما بنا داریم در بخش موسیقی نواحی تعداد هیات داوران را افزایش دهیم که بتوانیم در این بخش فضای کار را با ابعاد گسترده تری برگزار کنیم و در روزهای آینده در این زمینه اطلاع رسانی تکمیلی انجام می گیرد.

یازدهمین جشنواره موسیقی جوان از ۷ تا ۲۷ شهریور ماه ۹۶ به دبیری هومان اسعدی توسط انجمن موسیقی ایران با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی و بنیاد فرهنگی هنری رودکی در سه بخش موسیقی دستگاهی ایرانی، موسیقی کلاسیک غربی و موسیقی نواحی ایران در قالب سه گروه سنی «الف – ۱۵ تا ۱۸ سال»، «ب – ۱۹ تا ۲۳ سال» و «ج – ۲۴ تا ۲۹ سال» برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

چاپ
>