X
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

برگزاری دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان

چهارشنبه, 10 خرداد 1396

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با محوریت «منظومه خوانی» از ششم تا نهم تیر ۹۶ در کرمان برگزار خواهد شد.
 به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، محمد رضا علیزاده در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره از جشنواره، شامل دو بخش راویان اصالت (رقابتی) و اجرای پیشکسوتان (غیر رقابتی) است.

دبیر اجرایی جشنواره دهم موسیقی نواحی ایران تصریح کرد: جشنواره امسال دارای دو بخش است، یک بخشِ موسیقایی و یک بخش غیر موسقیایی (هنر های موسیقی محور). که بخش موسیقایی خود به دو قسمت رقابتی با عنوان «راویان اصالت» با موضوع جشنواره و غیر رقابتی به صورت اجرای تک نوازی و گروه نوازی تقسیم می شود.علیزاده همچنین از احتمال حضور گروه های خارجی در بخش غیررقابتی جشنواره موسیقی نواحی ایران، خبر داد و گفت: در حال رایزنی در این زمینه هستیم .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان همچنین از نمایش تعدادی از فیلم های مستند حوزه موسیقی نواحی ایرانی خبر داد و افزود: تعدادی از فیلم های مستند حوزه موسیقی نواحی ایرانی نیز در جریان برگزاری دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به نمایش در می آیند. همچنین دهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی کرمان؛ روزهای ۶ تا ۹ تیرماه در شهر کرمان و سایر شهرستان های استان کرمان برگزار می شود.

چاپ
>