X
گروه سرود ابن الرضا و اجرای «ایران من»

جمعه, 27 بهمن 1402

سپس نوبت به اجرای گروه دختران «ابن‌الرضا» به سرپرستی زهرا نصیری رسید و این گروه با دعوت مژده لواسانی به روی صحنه آمدند و قطعات خود را اجرا کردند.

گروه «ابن‌الرضا» در این اجرا قطعات «ایران من»، «صبحی دیگر» و «شهید» را اجرا کردند.

ملیکا کرمی، آتنه سادات غافله باشی، ستایش رشوند، هانیه پرهیزکاری، هلیا احمدی، رقیه صالحی، ریحانه انبارلویی، فاطمه میرباقری، مبینا زینعلی، پرنیا چگینی، مهدیس صالحی نیا، مریم تقوی، فاطمه شریفی، فرگل عظیمی، ستایش تاسا، فاطمه شفیعی، هلینا خلیلی و النا حق شناس به سرپرستی زهرا نصیری و مربی گری خانم حدیث غلامی اعضای گروه ابن‌الرضا را تشکیل دادند.

زهرا نصیری سرپرست گروه سرود ابن‌الرضا در گفتگویی در مورد اجرای این گروه در جشنواره موسیقی فجر گفت: اجراهای خوبی را شاهد بودیم و به نظر بنده گروه فرزندان ایران یک کار جدیدی را انجام دادند که تاکنون چنین اجرایی را در اجراهای سرود مشاهده نکرده بودم و سرودهای نوستالژیک را جمع‌آوری کردند و در قالب قطعات ریتمیک برای مخاطبان اجرا کردند که به نظرم ایده بسیار جالبی بود و امیدوارم که در تمامی عرصه‌ها بدرخشند. اما اعضای گروه ابن‌الرضا خدا را شکر آن چیزی که مدنظرمان بود را بر روی صحنه اجرا کردند و امیدوارم که مخاطبان نیز از اجرای گروه لذت برده باشند.

وی ادامه داد: گروه ابن‌الرضا شامل دو گروه ادغام شده است که گروه دختران ما حدود ۷ سال گذشته فعالیت خودش را آغاز کرد و حدودا یک سال است که با این عزیزان همکاری می‌کنم و بازه سنی اعضای گروه نیز از ۱۵ تا ۱۹ سال می‌باشد. ضمن اینکه گروه دختران و پسران ابن‌الرضا تاکنون حدود ۵۰ قطعه تولید کردند که تعدادی از این قطعات نیز با ترانه و آهنگسازی مربی گروه سرکار خانم غلامی بوده است.

نصیری در پایان افزود: بخش سرود جشنواره، بخش بسیار خوبی است و خیلی مهم بود که در بخش سرود افرادی باشند که سرودهای خوبی که می‌تواند بدرخشد را جمع‌آوری کنند و از این بابت بسیار خوشحالم و برگزاری چنین بخش‌هایی باعث می‌شود گروه‌هایی که لیاقتش را دارند، دیده شوند و پیشرفت کنند. این موضوع به نظرم بسیار تأثیرگذار است و اگر بشود از لحاظ کمی و کیفی بیشتر به آن توجه شود، خیلی بهتر خواهد شد.

چاپ
>