X
جلسه ای با حضور اعضای ارکستر و مدیران بنیاد رودکی پیرامون مسائل حقوقی و قرادادهای نوازندگان صبح دیروز در تالار رودکی برگزار شد

گزارش نشست مدیران بنیاد رودکی با نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران

یکشنبه, 16 اسفند 1394

جلسه‌ی نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران با مدیران بنیاد رودکی در تالار رودکی برگزار شد.

به گزارش نای، صبح دیروز، شنبه ۱۵ اسفند، جلسه‌ی نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران با مدیران بنیاد رودکی در تالار رودکی برگزار شد. در این جلسه، بهرام جمالی، مدیرعامل بنیاد رودکی، حسن سهرابی، مدیر امور اداری و امور حقوقی، و مهدی اکبری، مدیر برنامه‌ریزی و بودجه، و تعدادی از نوازندگان حضور داشتند.

این جلسه پیرامون موضوعات حقوقی و قراردادهای نوازندگان، نوع قراردادها و بودجه‌ی ارکستر سمفونیک تهران برگزار شد و مدیران بنیاد رودکی به سؤالات نوازنده‌ها پاسخ دادند.

همچنین در این جلسه اعلام شد نوازندگانی که نسبت به دریافت حقوق خود اعتراض داشته و مشکل دارند می‌توانند به امور اداری بنیاد رودکی مراجعه کرده و مطالبات‌شان را اعلام نمایند. کلیه‌ی مطالبات قانونی تا پایان اسفند تسویه خواهد شد و تنظیم قرارداد سال آینده نوازندگان ارکستر منوط به تسویه حساب کامل قرارداد سال ۹۴ خواهد بود.

در پایان این جلسه اعلام شد که پیشنهادات بنیاد رودکی درباره‌ی ارکستر سمفونیک تهران برای سال ۱۳۹۵ به معاونت امور هنری ارجاع داده شده است و هر تغییری که بخواهد در این حیطه اتفاق بیفتد در اختیار معاونت امور هنری است تا اصلاحیه‌ها صورت بگیرد.

چاپ
>