X
به کوشش انجمن موسیقی استان سمنان برگزار می‌شود

کنسرت گروه سروراحمدی در سمنان

چهارشنبه, 27 آذر 1398

کنسرت موسیقی مقامی تربت جام به سرپرستی سعید سروراحمدی پنجشنبه ۲۸ آذر، ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی‌ـ هنری کومش در سمنان برگزار خواهد شد.

به گزارش نای، رامین صبری، رییس انجمن موسیقی استان سمنان در این رابطه گفت: امروز چهارشنبه ۲۷ آذر در سالن اداره ارشاد شهر گرمسار تکنوازی آقای سرور احمدی را شاهد خواهیم بود و فردا قرار است گروه ایشان در شهر سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش اجرا داشته باشند. روز جمعه ۲۹ آذرماه بار دیگر در شهر گرمسار این گروه اجرایی برای عموم خواهند داشت.

رییس انجمن موسیقی سمنان در مورد برگزاری این برنامه توضیح داد: هدف انجمن از برگزاری این برنامه حمایت از موسیقی مقامی و اشاعۀ آن و معرفی هرچه بیشتر آن به مردم است. در آینده اگر برنامه ریزی خوب  پیش برود به موسیقی سیستان هم خواهیم پرداخت. انجمن با کمک بخش فرهنگی‌ـ ورزشیِ شهرداری رایزنی کرد و حمایتی هم از سوی آنها برای برگزاری این کنسرت انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برپایی رویدادهای موسیقایی در شرایط حاضر برای انجمن کار مشکلی است، با توجه به اینکه کمک هزینه‌ای امسال به انجمن موسیقی واریز نشده، اسپانسرها هم همکاری نکرده‌اند و از طرف اداره ارشاد هم امسال به لحاظ مالی کمکی نخواهد شد، به همین خاطر شرایط برپایی جشنواره در شرایط فعلی دور از ذهن خواهد بود، اما انجمن تمام تلاش خود را برای پرپایی رویدادهای موسیقایی در استان انجام خواهد داد.

چاپ
>