X

کنسرت گروه «ترنم مهربانی» در فرهنگسرای نیاوران

یکشنبه, 24 اردیبهشت 1396

گروه موسیقی «ترنم مهربانی» به سرپرستی و آهنگسازی دکتر ساسان بازگیر و خوانندگی بهروز افشار ۲۶ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، گروه «ترنم مهربانی» در سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه‌ی آثار فاخر و اجرای کنسرت در چارچوب موسیقی ایرانی تشکیل شده است. «ترنم مهربانی» تاکنون اجراهای متعدد و موفقی در داخل و خارج کشور داشته است. در این برنامه که در دو بخش اجرا می‌شود قطعات بخش اول در دستگاه ماهور و آواز دشتی و قطعات بخش دوم در مایه‌ی آواز اصفهان و دستگاه همایون خواهد بود. اشعار آواز نیز از سروده‌های «فریدون مشیری» و «سیاوش کسرایی» انتخاب شده است.

 ساسان بازگیر، سرپرست گروه موسیقی «ترنم مهربانی» در محضر استادانی چون حسین لک، داریوش پیرنیاکان، علی‌اکبر شکارچی و آزاد میرزاپور تعلیم یافته و سابقه‌ی همکاری با گروه‌هایی همچون «ماه» به سرپرستی مجید درخشانی و «همایون» به سرپرستی حسین پرنیا و آهنگسازی آلبوم‌های «خواب و خیال»، «پیمانه»، «روز سفر» و… را دارد. بهروز افشار نیز در محضر استادانی همچون مهدی فلاح، محسن کرامتی، رامبد صدیف، فریدون مشیری، دکتر حسین عمومی، ابراهیمی و محمدرضا لطفی پرورش یافته است.

اعضای گروه عبارتند از: ساسان بازگیر (سرپرست گروه و آهنگساز)، بهروز افشار (خواننده)، مهدی مرتضایی (سنتور)، اشکان مرادی (کمانچه)، محمد جوزی (عود)، مجید ملکی (تمبک)، رامین ملکی (دف و دایره)

گفتنی است کنسرت گروه «ترنم مهربانی» ۲۶ اردیبهشت، در سالن خلیج فارسِ فرهنگسرای نیاوران، ساعت ۲۱ اجرا می‌شود.

چاپ
>