X
۲۵ و ۲۶ اسفند در تالار وحدت

کنسرت «ناصر چشم‌آذر» با همراهی ارکستر «ایستگاه» برگزار می‌شود

شنبه, 14 اسفند 1395

کنسرت ناصر چشم آذر این بار با همراهی ارکستر بزرگ «ایستگاه» در فضایی جدید و با اتفاقات ویژه در تالار وحدت به روی صحنه می‌‌رود.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در این کنسرت که در تاریخ ۲۵ و ۲۶ اسفند در تالار وحدت برگزار می‌شود اعضای ارکس‌تر بزرگ «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی و ارکس‌تر ۵۰ نفره، تعدادی نوازنده مه‌مان و گروه کر، در کنار ناصر چشم آذر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

ارکس‌تر خصوصی «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی که از مدرسان آواز دانشکده کنسرواتوار تهران است، از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اساس کار «ایستگاه» اجرای موسیقی فیلم است که دلیل آن علاقه مشترکی است که اعضای ارکس‌تر به موسیقی و سینما دارند و این نقطه پیوند ذهن و سلیقه اعضای ارکس‌تر محسوب می‌شود.

«ایستگاه» تاکنون اجراهای پرطرفداری را با محتوای موسیقی فیلم‌های پرطرفدار جهان روی صحنه برده که با استقبال دوستداران این سبک از موسیقی رو به رو شده است. ناصر چشم‌آذر نیز در ماه‌های گذشته اجراهای پرطرفداری را با حضور نوازنده‌ها و خواننده‌های مختلف در تالار وحدت به روی صحنه برده است و این بار تصمیم دارد در فضایی جدید به اجرای برنامه بپردازد.

«امید رجبی» رهبر ارکس‌تر ایستگاه است و «گلناز گلزاری» نیز مدیریت این ارکس‌تر بزرگ را بر عهده دارد.

گفتنی‌ست جدید‌ترین کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکس‌تر بزرگ ایستگاه تحت امتیاز موسسه آوای دوران و به تهیه کنندگی رسول ترابی و سمیه کاویانی برگزار خواهد شد و اخبار و اطلاعات این اجرا به همراه گفتگوهایی با ناصر چشم آذر و اعضای «ایستگاه» در روزهای آینده منتشر خواهند شد.

چاپ
>