X

کنسرت‌های موسیقی از سر گرفته می‌شود

چهارشنبه, 12 آبان 1400

به گزارش نای ، جلسه هم اندیشی برای از سرگیری اجراهای صحنه‌ای موسیقی با حضور شرکت‌های برگزارکننده و نماینده سالن‌های برگزاری اجراها برگزار شد.

این جلسه به ریاست محمد اله یاری فومنی (سرپرست دفتر موسیقی) و مسولان واحدهای دفتر موسیقی برگزار و در جریان آن شرایط از سرگیری اجراهای صحنه‌ای بررسی شد.

در این جلسه سرپرست دفتر موسیقی به تلاش‌های معاونت هنری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی ماه اخیر برای آغاز اجرای‌های موسیقی و به رونق افتادن اقتصاد هنر و پیگیری‌های وزارت ارشاد از ستاد ملی کرونا اشاره کرد.

در این دیدار مدیران و نمایندگان موسسات موسیقی و سالن‌ها نظرات و دغدغه‌های خود را در این زمینه بیان کردند و مباحثی مانند پروتکل‌های بهداشتی و نحوه ورود تماشاگران، نحوه قیمت‌گذاری بلیط و… مورد بررسی قرار گرفت.

توسعه واکسیناسیون عمومی، تغییر رنگ کرونایی در عموم استان‌ها از قرمز به نارنجی، زرد و آبی، بهره مندی از ظرفیت ۵۰ درصدی سالن‌ها در کنار رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، آغاز سایر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی هنری مانند سینماها، تئاتر، رستوران‌ها و همایش‌ها و نمایشگاه‌ها از موارد دیگری بود که در این جلسه مورد گفتگو قرار گرفت.

در پایان جلسه مقرر شد، سالن‌های برگزاری اجرای صحنه‌ای تمهیدات و تسهیلات خود برای شروع اجراهای صحنه‌ای را به دفتر موسیقی اعلام نمایند تا دفتر موسیقی و شرکت‌های برگزار کننده با بررسی و ارزیابی دقیق و با توجه به نظرات ارائه شده در روزهای آینده به نتیجه اجرایی برسند. در این جلسه علاوه بر مدیران و نمایندگان موسسات موسیقی،

مدیران یا نمایندگان تالار وزارت کشور، سالن همایش ایرانیان، تالار هتل اسپیناس، سالن همایش‌های برج میلاد، بنیاد رودکی و تالار وحدت، سالن برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران و نماینده ارشاد استان تهران در این جلسه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

چاپ
>