X
به همت انجمن موسیقی ایلام

چهاردهمین برنامه «نغمه و نوا» برگزار شد

یکشنبه, 27 بهمن 1398

آلبوم «بیرت ده کم» باصدای علیرضا منصورنیا و موسیقی و تنظیم فرشاد رستمی شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ به همت انجمن موسیقی ایلام رونمایی شد.

به گزارش نای، شهر ایلام میزبان هنرمندان فرشاد رستمی و علیرضا منصورنیا در راستای رونمایی از آلبوم «بیرت ده‌ کم» با صدای علیرضا منصورنیا و موسیقی و تنظیم فرشاد رستمی بود.

این برنامه در دو بخش برگزار شد؛ در بخش نخست، نشست تخصصی و دیدار هنرمندان استان ایلام با فرشاد رستمی و امین امینی (نوازنده سنتور) برگزار و سؤالات و گفتگوهایی پیرامون موسیقی ایرانی با میهمانان برنامه مطرح شد.

بخش دوم برنامه به اجرای قطعاتی از آلبوم با هنرنمایی هنرمندان علیرضا منصورنیا (آواز)، فرشاد رستمی (کمانچه)، امین امینی (سنتور) و ابراهیم ابراهیمی (تمبک) اختصاص داشت.

در ادامه با حضور جواد یعقوبی (رییس انجمن موسیقی استان ایلام) و عمران خودآموز (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام) از هنرمندان تقدیر به عمل آمد و سپس آلبوم «بیرت ده کم» رونمایی شد.

این برنامه شامگاه ۲۶ بهمن ماه، ساعت ۹ شب در سالن سینما فرهنگ شهر ایلام و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام برگزار شد که با استقبال مخاطبان علاقه‌مند به موسیقی همراه بود.

چاپ
>