X

پیام هنرمندان موسیقی ایران به مناسبت طوفان الاقصی

جمعه, 21 مهر 1402

 

هنرمندان موسیقی ایران، در پیامی به مناسبت حماسه طوفان الاقصی، این عملیات را آغازگر نابودی رژیم صهیونیستی دانستند و از جهاد مردم فلسطین، حمایت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، هنرمندان، فعالان و کارگزاران موسیقی ایران، به مناسبت حماسه عملیات طوفان الاقصی، پیامی را منتشر کردند.

در متن این پیام آمده است:

 

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللّهَ عَلى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ(۳۹ حج)
به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است. چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند و خدا بر یارى آنها تواناست.

مرزِ باورها تغییر کرده‌است
بار دیگر جهان اسلام کهنه زخم خویش را خونین می‌بیند اما در این راه سراسر رنج، حلاوت وعده پیروزی گوش‌ها را باز و چشم‌ها را به طنین پیام حق روشن می‌سازد.ما جمعی از اهالی موسیقی ایران و انجمن‌های موسیقی سراسر کشور که قداست هنر و ساحت موسیقی را در مبارزه با ظلم و ستم و ناپاکی متجلی می‌دانیم ضمن محکوم کردن جور و ستمی که این روزها به مردم غزه روا داشته می‌شود،‌ از جامعه فرهنگ و هنر می‌خواهیم با اعلام نفرت از کشتار مردم غیر نظامی غزه در محکومیت جدی و قاطع جنایات رژیم صهیونیستی که وجدان بشری را با هر دین و رنگ و نژاد و مذهب به درد می‌آورد، مراتب همراهی خود را آشکار سازند.
در سینه ما صبحِ امیدی شده بیدار

غربت‌زدگانِ شبِ دیجور نماندیم…
ضمن همدردی با خانواده‌های شهدا و مردم غزه و محکومیت حملات وحشیانه مراتب همیاری خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم و با قاطعیت در کنار آرمان‌هایشان ایستاده و از تلاش‌های گروه‌های مقاومت فلسطین در مبارزات خستگی‌ناپذیر آنها برای احقاق حقوق ذاتی و مسلم خود در برابر اشغالگری و تجاوز حمایت می‌کنیم. این حمایت در انطباق کامل با قوانین بین‌المللی است که شامل حق تعیین سرنوشت می‌باشد.
اما وعده محقق الهی آن است که هیچگاه ظلم پایدار نبوده و ظالم دوام ابدی ندارد. بانگ ظفر از پی طوفان الاقصی به گوش حق‌خواهان جهان خواهد رسید.
ای قدس ! ظهور مُنتَظر نزدیک است

خورشید دمیده و سحر نزدیک است

در سنگر انتفاضه پا بر جا باش

یک سنگ دگر بزن ، ظفر نزدیک است…

 

 

چاپ
>