X
در آخرین شب

پرویز پرستویی «علمدار» را روایت می‌کند

شنبه, 5 مهر 1399

صدها هزار نفر هر شب با هدف خیرخواهانه پخش اینترنتی «علمدار» را می‌بینند.

به گزارش نای، پرویز پرستویی هنرمند مردمی و نام‌آشنای کشور علاوه بر تهیه‌کنندگی، سه‌شنبه ۶ مهرماه روایت‌گر افتخاری آخرین شب اجرای موسیقی‌ـ نمایش «علمدار» در سوگ و رثای سردار آب و ادب حضرت عباس (ع) و با اهداف خیرخواهانه است.

«علمدار» به کارگردانی حسین پارسایی، ساخته و پرداخته آهنگساز کشور پوریا خادم با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا اخواص از طریق اپلیکیشن روبیکا به آدرس:  rubika.ir/Emamaliinstitut هر شب میزبان صدها هزار نفر از تماشاگران علاقمند به این رویداد فرهنگی و خیریه است.

دیگر عوامل این پروژه عبارت‌اند از نویسنده: محمدرضا کوهستانی/ طراح حرکت: علی براتی/ طراح نور: مرتضی نجفی/ طراحان صدا: سروش محمدی و نوید شیخ/ ویدئو آرت: پژمان زهاب با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی.

موسیقی نمایش «علمدار» با حضور و همکاری افتخاری دیگر هنرمندان همچون داریوش ارجمند، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان، هادی حجازی‌فر و با مشارکت بنیاد فرهنگی ـ هنری رودکی و مؤسسۀ خادمین علی‌ابن ابی‌طالب(ع) با اهداف خیرخواهانه اول تا ششم مهرماه با تماشاگران محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت آنلاین ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می‌شود و کلیۀ درآمدهای این برنامه صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به‌ویژه سیستان و بلوچستان می‌شود.

چاپ
>