X

هم‌اندیشی انجمن موسیقی و مدیران آموزشگاه‌های موسیقی

شنبه, 21 دی 1398

جلسۀ هم‌اندیشی انجمن موسیقی و مدیران آموزشگاه‌های موسیقی استان با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز روز جمعه ۲۰ دی در سالن استاد صابر کرج  برگزار شد.

به گزارش نای، این جلسه با حضور محمود هراتی (معاونت هنری اداره‌کل)، سارا بهراد (معاون هنری سابق اداره‌کل)، علی مومنیان (رئیس انجمن موسیقی البرز)، اعضای هیئت مدیرۀ انجمن موسیقی البرز، شهرام صارمی (رئیس انجمن موسیقی استان تهران) و تعداد کثیری از مدیران آموزشگاه‌های موسیقی استان برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا افشین ضیائیان، عضو هیئت مدیران انجمن موسیقی البرز، مطالبی پیرامون انجمن موسیقی البرز و اقدامات آن بیان کرد و در ادامه پیرامون تفاهم‌نامۀ مدیران و مدرسان آموزشگاه‌های موسیقی، که توسط انجمن موسیقی البرز تهیه شده است، توضیحاتی ارائه دادند.

در ادامه هوشنگ فراهانی، فرید فهیم و محمود بالنده، به نمایندگی از مدیران آموزشگاه‌ها، سخنرانی کرده و تعدادی از حاضرین سؤالات و مطالب خود را مطرح کردند.

در این جلسه از زحمات و تلاش‌های سارا بهراد (معاون هنری سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی) تقدیر به عمل آمد و در پایان محمود هراتی (معاون هنری اداره‌کل) سخنرانی کردند و به سؤالات حاضرین پاسخ دادند.

چاپ
>