X

هم‌خوانی با حامیم در پنجمین شب جشنواره موسیقی فجر

شنبه, 28 بهمن 1402

حامیم اجراهای پنجمین شب برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ را طی دو سانس پیاپی در فرهنگ‌سرای بهمن تهران خوانندگی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره موسیقی فجر، شامگاه جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ و در جریان برگزاری پنجمین شب سی نهمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ، سالن فرهنگ‌سرای بهمن تهران در دو سانس پیاپی میزبان حامیم (حمیدرضا حامی) هنرمند نسل جوان و طرفداران او بود.

حامیم با اجرای قطعه «آی ستاره» روی صحنه اجرای سالن ۱۵۰۰ نفری فرهنگ‌سرای بهمن آمد و مورد تشویق افراد حاضر در این سالن قرار گرفت.

«یکی رو دارم»، «کی میشه من» و «از قصد» قطعاتی بودند که این خواننده جوان موسیقی پاپ برای نخستین تجربه اجرای خود در جشنواره موسیقی فجر انتخاب کرد.

حامیم در ادامه «سیا سفید» و سپس«رز سفید» دیگر قطعه‌ای بود که مورد استقبال افراد حاضر در سالن قرار گرفت و آنها با هم‌خوانی، خواننده محبوب خود را همراهی کردند.

این خواننده موسیقی پاپ در ادامه پیش از اجرای «عشق قدیمی» از طرفدارانش خواست که با روشن کردن چراغ تلفن‌های همراه خود و همچنین هم‌خوانی، او را در اجرای این قطعه همراهی کنند که با موافقت آنها با این درخواست، سالن فرهنگ‌سرای بهمن با صحنه‌هایی دیدنی مواجه شد.

پس از اجرای «نیمه‌ی گمشده» توسط حامیم، مجید رضاپور (نوازنده درامز) برای دقایقی به اجرای تک‌نفره پرداخت که این اقدام سالن را به وجد آورد و با تشویق افراد حاضر در سالن همراه شد.

حامیم در ادامه به اجرای جدیدترین اثر خود با عنوان  «این همه آدم» پرداخت و پس از اجرای قطعات «قلب منی»، «راز شب»، «شب آخر» و «مثلاً»، با اجرای «اولاش» اجراهای خود در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر را به پایان رساند.

امیررضا صدوقی (کیبورد)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، نوید زمردی (گیتار)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، مجید رضاپور (درامز)، هستی سپاسی (ویلنسل) و اشکان آبرون (نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر) گروه نوازندگان حامیم را تشکیل می‌دادند.

چاپ
>