X
از سوی انجمن موسیقی ایران

مهلت فراخوان جذب هنرجو تا پایان دی ماه تمدید شد

دوشنبه, 6 دی 1395

فراخوان انجمن موسیقی ایران که با هدف جذب استعدادهای نوجوان در موسیقی، ارائه‌ی آموزش در زمینه‌ی‏ گروه‌نوازی و تک‌نوازی، اجرای کنسرت و تولید موسیقی در بخش‌های تار، سه‌تار، سنتور، عود، قانون، کمانچه، نی، تمبک، دف و آواز منتشر شده بود تا پایان دی ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، این فراخوان به دلیل استقبال و درخواست هنرجویان برای حضور و ثبت نام در آن که با هدف جذب استعدادهای نوجوان در موسیقی ، ارائه‌ی آموزش در زمینه‌ی‏ گروه‌نوازی و تک‌نوازی، ارتقاء سطح فرهنگ موسیقی هنرجویان، فراهم‌آوردن هرگونه امکان رشد و پرورش برای دستیابی به موسیقی متعهد و هنری، اجرای کنسرت و تولید موسیقی در بخش‌های تار، سه‌تار، سنتور، عود، قانون، کمانچه، نی، تمبک، دف و آواز منتشر شده بود تا پایان دی ماه تمدید شد.

بر اساس این گزارش، داشتن حداکثر سن ۱۶ سال، موفقیت در آزمون ورودی، آشنایی کامل با نت و تکنیک‌های صحیح اجرایی در ساز تخصصی از شرایط ثبت‌نام‌کنندگان بوده و شرکت‌کنندگان در دهمین جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان در بازه‌ی گروه سنی ذکرشده در اولویت انتخاب قرار دارند.

گفتنی است علاقه‌مندان حداکثر تا آخر دی ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.nay.ir  ضمن دریافت فرم و شرایط فراخوان از سایت مذکور نسبت به تکمیل و ارسال آن اقدام نمایند.

چاپ
>