X

مهلت ارسال آثار به جایزۀ «موسیقی و رسانه» تمدید شد

یکشنبه, 5 بهمن 1399

مهلت ارسال آثار به دومین جایزۀ «موسیقی و رسانه» در سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر به دلیل دو روز اختلال در سامانۀ ثبت‌نام تا هفتم بهمن تمدید شد.

به گزارش نای، علی‌رغم اعلام جشنواره مبنی بر عدم تمدید زمان ثبت‌نام، به‌دلیل اختلال در سامانۀ ثبت‌نام جایزۀ «موسیقی و رسانه» در روزهای دوم و سوم بهمن، دبیرخانه سی‌وششمین جشنوارۀ موسیقی فجر اعلام کرد برای رعایت حقوق متقاضیان شرکت در این جایزه، ثبت‌نام و ارسال آثار تا هفتم بهمن تمدید می‌شود.

فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران و نویسندگان حوزۀ موسیقی تا پایان وقت اداری سه‌شنبه  هفتم بهمن‌ماه می‌توانند، بر اساس فراخوان جایزۀ «موسیقی و رسانه» مراحل ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود را که در بازۀ زمانی اول بهمن ۹۸ تا اول بهمن ۹۹ منتشر شده است، با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com  انجام دهند.

جایزۀ «موسیقی و رسانه» با هدف افزایش نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزۀ موسیقی، فرهنگ‌سازی با موسیقی و توجه به گونه‌های مختلف موسیقی به‌ویژه موسیقی نواحی و خرده‌فرهنگ‌ها در راستای فرهنگ‌سازی در سه حوزۀ «موسیقی، بینارشته‌ای و نگاه ویژه» برگزار می‌شود.

سی‌وششمین جشنوارۀ موسیقی فجر از تاریخ ۲۸ بهمن تا ۳ اسفندماه سال جاری به دبیری دکتر حسن ریاحی در تهران برگزار می‌شود.

چاپ
>