X

فراخوان سومین «فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران» منتشر شد

یکشنبه, 12 آذر 1396

ستاد برگزاری فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران، شرایط و راهنمای شرکت در سومین دوره این رویداد بین‌المللی را در شاخه‌های «اجرای صحنه‌ای»، «اجرای تجربی/ الکترونیک» و «سمینارهای پژوهشی» اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، سومین فستیوال موسیقی معاصر تهران اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ در سه شاخۀ‌ «اجرای صحنه‌ای»، «اجرای تجربی/ الکترونیک» و «سمینارهای پژوهشی» برگزار خواهد شد.

بر اساس این فراخوان متقاضیان شرکت در این رویداد می‌بایست از طریق مراجعه به سایت فستیوال موسیقی معاصر تهران به نشانیwww.tehrancmf.com   فرم‌های مربوط به بخش مورد نظر را به‌صورت آنلاین تکمیل و ارسال کنند. همچنین ارسال ویدئو با کیفیت مطلوب از اجرای کامل گروه به دبیرخانه فستیوال تا قبل از پایان مهلت فراخوان الزامی است.

مهلت ارسال مدارک و فرم درخواست شرکت در فستیوال تا پایان وقت اداری ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۶  اعلام شده است و شورای هنری فستیوال پس از بررسی مدارک و فرم‌های ارسالی، فهرست پذیرفته‌شدگان در بخش‌های مختلف را تا پایان اسفندماه ۱۳۹۶ اعلام خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۸۸۸۰۱۲۳۶-۰۲۱ و  ۳۲۲۹۳۷۹-۰۹۳۸ (شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳ تا ۲۰) و یا از طریق پست‌الکترونیک office@tehrancmf.com با دبیرخانه فستیوال تماس حاصل نمایند.

چاپ
>