X

علی مرادخانی به یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان پیام داد

سه شنبه, 7 شهریور 1396

علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان پیام داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در متن پیام علی مرادخانی آمده است:

ان الله جمیل و یحب الجمال

هنر، شناخت و بیان زیبایی‌هاست با صور دل‌انگیز خیال رو به گسترۀ گستردۀ جمال و کمال که ورای مرزهای محدود جغرافیا با جان انسان در هر کجای جهان پیوندی مانا برقرار می‌کند و به وارستگی و آرمان‌خواهی فرا می‌خواند.

هر نوای روح‌بخشی که از فطرت و جان آدمی برآید لاجرم بر دل می‌نشیند و حال شنونده را متحول و توجه‌اش را به سوی جلوه‌های حق جلب می‌نماید.

برگزاری جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با اقبال بزرگان و استقبال جوانان هنرمند و هنرجو زمینه را برای شناسایی استعدادها و معرفی آثار نو به جامعۀ هنری و نیز پیشرفت و تعالی فعالیت‌های هنری در داخل و خارج از کشور بیش از پیش فراهم می‌نماید.

امید است این رویداد هنری که براساس انگیزه‌ها و اهداف متعالی و با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی شایسته با مشارکت فعال و فراگیر جوانان علاقه‌مند برگزار می‌گردد، تداوم و تعالی یابد و هنر والای موسیقی در همۀ گونه‌ها به‌ویژه موسیقی جوان همچنان در جهت رشد و تعالی مادی و معنوی و شادابی و نشاط فردی و اجتماعی به حیات بالنده خود ادامه دهد.

از عموم دست‌اندرکاران به‌ویژه هیئت محترم داوران و دبیر محترم جشنوارۀ یازدهم سپاسگزارم و برای همۀ عزیزان آرزوی توفیق دارم.

علی مرادخانی

چاپ
>