X

شب موسیقی «منیم ایرانیم» در تبریز برگزار می‌شود/ تقدیر از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان آذربایجان شرقی

یکشنبه, 3 اسفند 1399

رییس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی اعلام کرد: به مناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان، حضرت علی‌بن ابیطالب(ع) و روز پدر، شب موسیقی «منیم ایرانیم» در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش نای، غلامرضا میرزازاده گفت: این مراسم روز سه‌شنبه پنجم اسفندماه جاری از ساعت ۱۵:۳۰ در محل تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز با حضور تعداد محدودی از هنرمندان و مسئولین فرهنگی هنری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم ضمن رونمایی از نماهنگ حماسی ملی «ایرانیم»، از ۳۰ نفر عوامل تولید این مجموعه تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: این‌ نماهنگ با شعر محمد‌ رنجی، آهنگسازی غلامرضا میرزازاده، تنظیم شاهرخ پناهی‌فرد و کارگردانی هادی طاهرفر، با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، انجمن موسیقی آذربایجان شرقی، کانون فرهنگ، هنر و ادب تبریز و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در مؤسسه ندای ایماژ تبریز تولید شده است.

میرزازاده گفت: این نماهنگ با صدای حسن جداری، فریبرز دانایی، مهدی حمزه‌زاده، محمدرضا جدیری، شهرام آبرومند، یونس برومند، احد تابع‌خیام و حمیدرضا رضایی از ۵ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و تهران تولید گردیده است.

وی افزود: در این مراسم از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان آذربایجان شرقی هم تقدیر خواهد شد.

گفتنی است امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری این جشنواره بصورت غیرحضوری و براساس فیلم‌های ارسالی شرکت کنندگان بود.

انجمن موسیقی آذربایجان شرقی در تمامی مراحل این جشنواره از مرحله اطلاع رسانی فرخوان ، بازبینی اولیه، داوری نهایی و هم اکنون تقدیر از برگزیدگان آن با دبیرخانه جشنواره و انجمن موسیقی ایران همکاری داشته است.

امسال هم همانند دوره‌های قبل، استان آذربایجان شرقی آمار خوب و فابل قبولی در این جشنواره داشت و راه‌یابی ۵۲ هنرمند ‌جوان به مرحله نهایی، نشان از وجود استعدادهای درخشانی در موسیقی این استان دارد. از این تعداد، ۲۷ نفر از مقام‌آوران و تقدیرشدگان در این مراسم جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

چاپ
>