X

شب عاشقانه های زندوکیلی در تالار وحدت به میزبانی جشنواره موسیقی فجر/استقبال مخطبان

جمعه, 27 بهمن 1402

علی زندوکیلی (خواننده موسیقی ایرانی) در چهارمین شب از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر (۲۶ بهمن‌ماه) در تالار وحدت تهران با استقابل کم نظیر مخاطبانش به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره موسیقی فجر، علی زندوکیلی خواننده نام آشنا و پرطرفدار موسیقی، با اجرای یک موسیقی تلفیقی از آثار عاشقانه و محلی ایرانی شب درخشانی را با حضور پرشور طرفدارانش برای پایتخت‌نشینان رقم زد. اجرایی گرم در یک شب بارانی با ترانه‌های ماندگار و خاطره‌انگیز.

زندوکیلی در ابتدای اجرای خود ضمن سلام و خیر مقدم به حاضران در سالن در جملاتی کوتاه گفت: بسیار خوشحالیم با یک گروه موسیقی هنرمند امشب میزبان شما هستیم.

«جانانه»، «بهار شیراز»، «لالایی»، «عطر خاطره»، «آتش در آب»، «باورم کن»، «فصل پریشانی»، «دنیای بی‌رحم»، «روسری آبی»، «گل سرخ»، «برباد رفته»، «سکوت بی‌سرانجام»، «گریه‌های من»، «زیباترین رویا»، «بی‌تفاوتی»، «چه زیبایی»، «لحظه شیرین» و «سقف کبود» از جمله قطعاتی بود که در این کنسرت به اجرا درآمد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

علی زندوکیلی پیش از این هم تجربه حضور در جشنواره موسیقی فجر را داشته است. اجرای این برنامه با رهبری مجتبی ابوالقاسم‌پور برگزار شد.

افشین بابایی (کوبه‌ای)، بهنام بیات(کمانچه)، پرهام لردی‌فرد(گیتار)، آیدین صادق‌زاده(گیتار باس و گیتار الکتریک )، مجتبی ابوالقاسم‌پور (رهبر ارکستر و پیانیست)، روح‌الله کبیری (تار وسه تار)، شایان ریاحی(کوبه‌ای)، شاهرخ پیمانی(سورنا)، فرزین صالحی‌نسب(درام)، بابک پیمانی(تنبک)،حسین امیدی(پیانو)،فرهاد بهرام‌پور(گیتاربیس)و امیرحسین توسلی(سه‌تار) اعضای  این گروه موسیقی را تشکیل می‌دهند.

چاپ
>