X

سرود خوانی «رهروان حضرت زهرا(س)»در آخرین شب جشنواره

شنبه, 28 بهمن 1402

پنجمین و آخرین روز از سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بخش سرود، شب گذشته ۲۷ بهمن‌ماه در کوشک باغ هنر و با اجرای دو گروه سرود برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره موسیقی فجر، پنجمین و آخرین روز از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بخش سرود، شب گذشته و از ساعت ۱۸:۳۰ با اجرای گروهای سرود «رهروان حضرت زهرا(س)» و «نوای مهر» در سالن کوشک باغ هنر برگزار شد.

این اجرا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در ابتدای این اجرا، مژده لواسانی مجری مطرح صدا و سیما به روی صحنه آمد و پس از خوش‌آمدگویی به حضار داخل سالن، از گروه دختران «رهروان حضرت زهرا» به سرپرستی فاطمه زلقی دعوت کرد تا به روی صحنه بیایند و قطعات خود را اجرا کنند.

گروه دختران «رهروان حضرت زهرا» از استان لرستان و شهرستان درود در ابتدا قطعه «چَشِ کار» (چشمان سبز) که یک قطعه محلی بود، را اجرا کردند. سپس قطعه «خاک مهرآیین» به عنوان قطعه دوم اجرا شد و در نهایت قطعه «هوای ایران» که یک قطعه محلی بود را اجرا کردند.

سارینا بوالحسنی، محنا احمدی‌نژاد، مریم لک، محدثه سالاروند، رویا قائدرحمتی، سارینا درویشی، محیا احمدی‌نژاد، فاطمه زندلشنی، یاسمین شیخی پور، ریحانه نقیبی و محدثه نباتی به سرپرستی فاطمه زلقی اعضای گروه رهروان حضرت زهرا را تشکیل دادند.

فاطمه زلقی (سرپرست و مربی گروه رهروان حضرت زهرا) در گفتگویی کوتاه در مورد اجرای این گروه در جشنواره موسیقی فجر گفت: ما فرصت کمی برای آمادگی اجرا در جشنواره موسیقی فجر داشتیم اما خدا را شکر می‌کنم که در این فرصت بسیار اندک، اجرای بسیار خوبی را از اعضای گروه شاهد بودیم و به شخصه از اجرای بچه‌ها رضایت کامل دارم. ضمن اینکه جا دارد از همینجا به گروه «نوای مهر» نیز تبریک بگویم که این گروه نیز اجرای بسیار خوبی داشتند و امیدوارم که در تمامی عرصه‌ها روند رو به رشد خودشان را ادامه دهند.

چاپ
>