X

رونمایی از پوستر دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی

یکشنبه, 10 اردیبهشت 1396

مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی همزمان با سومین نشست اتاق فکر این جشنواره برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، محمدحسین اسماعیلی در این باره اظهار داشت: سومین نشست اتاق فکر دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این نشست با حضور اعضای اتاق فکر جشنواره با هدف برنامه ریزی و پیگیری امور جاری و در راستای اهداف جشنواره صورت می گیرد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران همچنین از رونمایی از پوستر دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی خبر داد و گفت: در حاشیه سومین نشست اتاق فکر مقرر شده است تا از پوستر دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی و نیز نمونه طرح آثار تولید شده اولین جشنواره آواها ونواهای رضوی رونمایی شود.

وی افزود: آثار برگزیده ی دوره اول جشنواره در قالب یک CD تولید شده که انشالله به زودی منتشر و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی از مجموعه برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) همزمان با ایام دهه کرامت از ۵ تا ۸ مرداد ماه سال جاری در استان تهران برگزار می شود.

چاپ
>