X

رونمایی از سامانه صدور کارت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری

سه شنبه, 10 اردیبهشت 1398

به گزارش روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر آموزش‌ و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری به عنوان متولی اصلی ساماندهی، سیاست­گذاری، الگو سازی و اجرای فرایندهای آموزش هنر در کشور و به منظور تضمین کیفیت سطح آموزش در آموزشگاه‌های آزاد هنری، همچنین استفاده از توانمندترین مدرسان، سامانه ای طراحی و راه اندازی کرده است.

فاز نخست سامانه کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه­های آزاد هنری، سال گذشته، پس از وقفه ای هفت ساله در پنجم آذرماه ۱۳۹۷ به نشانی http://aes.farhang.gov.ir راه اندازی شد که بیش از ۷۵۰ نفر متقاضی در این سامانه ثبت نام کرده­اند.

متقاضیان در صورت احراز شرایط و تخصص حرفه­ای مربیگری در یکی از رشته های هنری مصوب، می­توانند در آموزشگاه­های آزاد هنری به تدریس بپردازند و مراجع نظارت و رسیدگی بر فعالیت­های آموزشگاه­های آزاد هنری در کلیه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور نیز این کارت را در بعد نظارتی به عنوان یکی از مدارک اصلی فعالیت آموزشی در آموزشگاه قلمداد می کنند و مدرسان، برای تدریس در آموزشگاههای آزاد هنری موظف به دریافت کارت تدریس هستند.

مراسم رونمایی از سامانه صدور کارت تدریس مربیان آموزشگاههای آزاد هنری، روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه،ساعت ۸ صبح با حضور مدیران هنری و اعضای شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری در سالن جلسات دفتر موسیقی برگزار می شود.

چاپ
>