X
با اجرای قطعاتی از باخ، برامس، بتهوون و شوبرت

رسیتال پیانوی رافائل میناسکانیان در تالار وحدت برگزار می‌شود

چهارشنبه, 20 آذر 1398

رسیتال پیانوی رافائل میناسکانیان به همراه نوازنده مهمان پیام پهلوانیان چهارشنبه ۲۷ آذر، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش نای، رافائل میناسکانیان نوازنده و مدرس پیانو در مورد جزییات این کنسرت گفت: در این برنامه دو قطعه به صورت سُلو اجرا خواهم کرد که پارسال در جشنوارۀ موسیقی فجر در تالار رودکی اجرا شد و البته آنطور که باید و شاید با استقبال درخوری روبه‌رو نشد. همچنین با یکی از شاگردان قدیمم که ساکن آلمان است به نام آقای پیام پهلوانیان دو قطعه به صورت چهاردستی اجرا خواهیم کرد.

میناسکانیان در مورد این نوازنده مهمان توضیح داد: ایشان بسیار پیانیست درجه یکی هستند، چند ماه پیش در رودکی اجرا داشتند که با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

او در مورد قطعات در پایان گفت: برنامه با تکنوازی من با اجرای قطعه‌ای از باخ شروع می‌شود و در ادامه اجرای والس‌های برامس به صورت چهاردستی خواهد بود. سپس آقای پهلوانیان دو راپسودی از برامس اجرا خواهد کرد. در بخش دوم، یک سونات از بتهوون به صورت سُلو اجرا خواهم کرد و برای پایان برنامه اجرای فانتزی شوبرت به صورت چهاردستی اجرا خواهد شد. امیدوارم بتوانیم حضار را به وجد بیاوریم.

چاپ
>