X

دف نوازان در جشنواره ملی موسیقی جوان نواختند

چهارشنبه, 23 مرداد 1398

پانزدهمین روز از سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در تاریخ بیست و دوم مردادماه در تالار رودکی به نوازندگان ساز دف در بخش موسیقی دستگاهی اختصاص داشت.

به گزارش روابط عمومی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، تالار رودکی در این روز از نوازندگان ساز دف در سه رده سنی الف، ب و ج میزبانی کرد و نفرات راه یافته به مرحله نهایی مقابل هیأت داورانی متشکل از مسعود حبیبی، حسین رضائی‌نیا، فرزاد عندلیبی و مهرداد کریم‌خاوری قرار گرفتند و به اجرای قطعات خود پرداختند.

بر اساس این گزارش، جشنواره در بخش اول با حضور نوازندگان رده سنی الف کار خود را آغاز کرد و در ابتدا سید کیارش سلجوقی به روی صحنه آمد و قطعات خود را اجرا کرد. پس از او، افرا اصلان حسینی، امید معینی نجف آبادی، شکیبا استخری، پریا کردستانی، نسترن مزروعی، پرنیان سلیمانی و متین جولایی از این رده سنی مقابل هیات داوران قرار گرفتند و قطعات خود را اجرا کردند.

پس از استراحتی کوتاه نوبت به گروه سنی ب رسید. دانیال مسعودی، علی صادقی ارشد، ادریس وکیلی، فاطمه دوستی، ریحانه بخارزاده تربتی و سیده نیکتا صالح نفراتی بودند که به نوبت مقابل هیات داوران قرار گرفتند و به اجرای قطعات خود پرداختند.

بخش دوم اجراهای روز پانزدهم جشنواره به نوازندگان رده سنی ج اختصاص داشت و در ابتدا عاطفه هاشم زاده به روی صحنه آمد و قطعات خود را اجرا کرد. پس از او، علیرضا توسلی، صادق خیاطی فرد، سحر کعبی نژاد، عادله رحیمی و آروین رئوفی به روی صحنه آمدند و قطعات خود را اجرا کردند.

نشست نقد و بررسی اجراهای روز چهارم بخش موسیقی دستگاهی در بخش ساز دف، عصر روز سه‌شنبه بیست و دوم مردادماه و با حضور هومان اسعدی (دبیر جشنواره)، مسعود حبیبی، فرزاد عندلیبی، مهرداد کریم خاوری و حسین رضائی نیا (اعضای هیأت داوران) برگزار شد و اجراها را مورد بررسی قرار دادند.

آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، روز سه شنبه پنجم شهریورماه از ساعت ۱۸ در تالار وحدت برگزار می شود.

چاپ
>