X

حامد محضرنیا و یک شب خاطره انگیز

جمعه, 27 بهمن 1402

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره موسیقی فجر، حامد محضر نیا در چهارمین شب سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.

این خواننده جوان در کنسرت خود که ساعت ۱۹ در چهارمین شب از سی‌و نهمین جشنواره موسیقی فجر و در سالن نمایشگاه میلاد برگزار شد، گفت: امشب کمتر صحبت می‌کنم و سرعت را بالا می‌برم و می‌خواهم همه کارهایم را تقدیمتان کنم.

حامد محضرنیا کنسرت خود در چهارمین شب سی‌و نهمین جشنواره موسیقی فجر با قطعه «ممنونم» شروع کرد و بیان کرد: طی ۱۵ سال گذشته همه اجراهایم را با قطعه «ممنونم» شروع می‌کنم تا همیشه قدردان لطف خدا باشم.

او‌  با اجرای قطعه «بازی چشمات» گفت: این قطعه جدیدترین کاری است که از من منتشر شده و خدا را شکر با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

«مادر»،«نگاه آخر»، «من عاشقت بودم»، «تو بمون»، «شب‌های دلتنگی»، «بوی بارون»، «شب یلدا»، «قهرمان ایرانی»، «تنها نرو»، «ایران من» و «تماشا نکن» از جمله قطعاتی بود که محضرنیا در کنسرتش اجرا کرد.

امین شادمان‌، بنیامین بیانی، حدیث کرمی، کیمیا عزیزی،امیر اسماعیلی ، حمید مختاری از جمله نوازنده‌های ارکستر حامد محضرنیا بودند. علی اسماعیلی رهبری ارکستر این خواننده را به عهده داشت.

فرشید نوابی(بازیگر)، مجتبی کبیری(خواننده)، سیامک اشعریون (بازیگر)، حامد طاها(خواننده)، رضا صفایی(عضو سابق تیم ملی والیبال)، محمد حشمتی (خواننده)، مرتضی تمدن (استاندار سابق تهران) مهمانان کنسرت حامد محضرنیا در سی‌و نهمین جشنواره موسیقی فجر بودند.

چاپ
>