X

جزییات بخش ملی پژوهش جشنواره موسیقی فارس

شنبه, 7 دی 1398

بخش پژوهش جشنوارۀ موسیقی فارس در دومین دورۀ برگزاری خود در دو موضوع «گروه‌نوازی در موسیقی ایران» و «موسیقی فارس» برگزار می‌شود و کلیۀ هنرمندان و پژوهشگران سراسر کشور این امکان را خواهند داشت که در این بخش شرکت کنند.

به گزارش نای، این جشنواره از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ اسفند ۹۸ در شهر شیراز و به دبیری هنرمند ارجمند احمد پژمان در دو گسترۀ استانی (بخش اجرا شامل: موسیقی دستگاهی، موسیقی محلی، موسیقی کلاسیک، موسیقی پاپ و گروه‌های کوبه‌ای) و ملی (بخش پژوهش) برگزار خواهد شد. همچنین به روال دوره‌های گذشته نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز متناسب با موضوع جشنواره در کنار آن تدارک دیده خواهد شد.

مقالات منتخب بخش پژوهش در کنار مقالات منتخب دورۀ گذشته توسط جشنواره منتشر خواهد شد و به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایزی اختصاص خواهد یافت. همچنین در صورت تشخیص هیئت علمی این بخش، پژوهشگران منتخب این امکان را خواهند یافت تا در ایام برگزاری جشنواره به ارائۀ مقالۀ خود بپردازند.

اعضای هیئت علمی بخش پژوهش عبارتند از: محمدرضا درویشی، هومان اسعدی، و محمدرضا فیاض.

علاقمندان به شرکت در این بخش تا تاریخ یکم اسفندماه سال جاری برای ثبت نام و ارسال آثار خود از طریق سامانۀ بانک اطلاعات موسیقی کشور (بامک) www.nay.ir زمان دارند و همچنین برای اطلاع از جزییات فرخوان می‌توانند به سایت انجمن موسیقی ایران رجوع کنند.

چاپ
>