X

ثبت‌نام جشنواره موسیقی امیرجاهد تمدید شد

دوشنبه, 4 بهمن 1400

به گزارش نای مهدی مساح بیدگلی (دبیر اجرایی چهارمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد) از تمدید ثبت نام این جشنواره خبر داد.

بیدگلی گفت: ثبت نام این دوره که قرار بود در ۳۰ دی‌ماه به اتمام برسد با توجه به درخواست‌های متوالی به مدت یک ماه تمدید شد و متقاضیان حداکثر تا پایان بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره (خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد) ارسال نمایند.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد افزود: بررسی آثار و اعلام نتایج اولیه در اسفند ماه سال جاری صورت خواهد پذیرفت و زمان اجرای صحنه‌ای برگزیدگان نیز در سال ۱۴۰۱ متعاقبا اعلام می‌گردد.

این جشنواره با همکاری خانه موسیقی ایران و خانه موزه دکتر معین و استاد محمدعلی امیرجاهد در دو شاخه موسیقی سنتی (دونوازی- اجرای گروهی – آواز) و موسیقی کلاسیک (دونوازی- اجرای گروهی – آواز) در رده‌های سنی الف (۷ تا ۱۴ سال)، ب (۱۵ تا ۲۲ سال)، ج (۲۳ تا ۳۰ سال) برگزار می‌شود.

متقاضیان با مطالعه آئین نامه و فراخوان جشنواره در سایت خانه موسیقی ایران IRANHMUSIC. IR و سایت خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد MOEENJAHED. IR می‌توانند نسبت به تکمیل فرم و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند.

چاپ
>