X
در فرهنگسرای با داوری روشن‌روان، کاکایی و معتمدی

بخش سنتی «هزارصدا» برگزار می‌شود

یکشنبه, 29 مرداد 1396

بخش سنتی برنامه‌ی «هزارصدا»، عصر چهارشنبه اول شهریور همراه با پخش میان‌برنامه‌ها و یادبودهایی از اساتید موسیقی ایران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، یکی دیگر از برنامه‌های بخش سنتی برنامه‌ی «هزارصدا»، عصر چهارشنبه اول شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این برنامه استاد کامبیز روشن‌روان برای کارشناسی بخش آهنگسازی و نوازندگی، عبدالجبار کاکایی در بخش کارشناسی بخش شعر و ترانه، و محمد معتمدی در بخش آواز حضور دارند و کار گروه‌های شرکت‌کننده در برنامه را بررسی و گروه برگزیده را انتخاب خواهند کرد. عبدالجبار کاکایی پیش از این و در سال‌های گذشته، هم در بخش پاپ و هم در بخش سنتیِ این برنامه به عنوان کارشناس حضور داشته و همچنین محمد معتمدی نیز سال گذشته در کنار استاد مهدی آذرسینا و غلام‌رضا طریقی یک‌بار دیگر در برنامه‌ی «هزارصدا» حضور داشته‌اند اما دکتر روشن‌روان برای اولین بار در این برنامه به عنوان کارشناس حضور پیدا می‌کند.

همچنین آوازخوان پیشکسوت، محمدرئوف قنبری با سنتورنوازی رضا مهدوی قطعه‌ی آوازی را تقدیم علاقمندان موسیقی خواهد کرد. استاد قنبری و مهدوی پیش از این با هم همکاری‌های داشته‌اند که یکی از برجسته‌ترین این همکاری‌ها، ضبط آواز زنده‌یاد استاد رجبعلی امیری‌فلاح و اجرای مشترک این دو هنرمند در مراسم بزرگداشت این آوازخوان برجسته بود.

در این برنامه که رأس ساعت ۱۸ آغاز می‌شود شاهد میان‌برنامه‌ها و یادبودهایی از اساتید موسیقی ایران هم خواهیم بود.

«هزارصدا» اولین برنامه‌ی منسجم مسابقه‌ی «ساز و آواز» است که بخش سنتی آن اولین چهارشنبه هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. همچنین این برنامه بخش دیگری هم دارد که به مسابقه در بخش پاپ اختصاص دارد و سومین پنج‌شنبه هر ماه برگزار می‌شود. مدیر و مجری برنامه «هزارصدا» آرش نصیری روزنامه‌نگار باسابقه‌ی موسیقی ا‌ست.

چاپ
>