X
از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شد

اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوان

دوشنبه, 11 اردیبهشت 1402

با پایان داوری مرحله مقدماتی شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی از سوی دبیرخانه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، دبیرخانه جشنواره پس از پایان کار هیئت‌های تخصصی داوری مرحله مقدماتی و بررسی ۱۷۹۲ اثر ارسالی در دو بخش موسیقی دستگاهی و موسیقی کلاسیک، اسامی ۲۷۳ نفر برای راه یابی به مرحله نهایی را اعلام کرد.
در این دوره در بخش موسیقی دستگاهی ۱۰۷۶ خواننده و نوازنده، در بخش موسیقی کلاسیک ۲۷۷ نوازنده شرکت کردند که بعد از ارزیابی و بررسی توسط هیئت داوران ۱۸۷ نفر در بخش موسیقی دستگاهی و ۸۶ نفر در بخش موسیقی کلاسیک انتخاب شدند که اسامی آنها در سایت جشنواره موسیقی جوان و انجمن موسیقی ایران قابل مشاهده است.
راه‌یافتگان به مرحله نهایی می‌بایست آثار خود را بر اساس رپرتوارهای تعیین شده در فراخوان اصلی، از اول تا پایان وقت اداری ۱۱ خرداد ماه سال جاری در سامانه بامک بارگذاری کنند.
اسامی برگزیدگان بخش‌های موسیقی نواحی، آهنگسازی، پیانو ایرانی و ویولن ایرانی بواسطه تک‌مرحله‌ای بودن این بخش‌ها، در اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان هم‌زمان با سایر بخش‌ها اعلام می‌شود.
مرحله نهایی این دوره از جشنواره همانند سال گذشته، به صورت مجازی برگزار می‌شود. این در حالی است که هرگونه تغییر احتمالی در روند برگزاری جشنواره از سوی روابط عمومی و سامانه رسمی جشنواره به نشانی nfym.ir اعلام خواهد شد.

اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی بخش دستگاهی

اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی بخش کلاسیک

اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی بخش حفظ کل ردیف

چاپ
>