X
در تالار وحدت تهران

ارکستر فیلارمونیک تهران و امامیار حسن‌اف به صحنه می‌روند

یکشنبه, 26 آذر 1396

ارکستر فیلارمونیک تهران به رهبری آرش گوران در روز ۱۳ دی ماه در تالار وحدت به اجرای قطعات می‌پردازند و امامیار حسن‌اف، نوازندۀ برجسته کمانچۀ آذری، تکنوازی کمانچه را در این اجرا به عهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، از آنجایی که ارکستر فیلارمونیک تهران در رپرتوار اخیر در کنار اجرای دیگر آثار، تصمیم به اجرای یک قطعه آذری دارد، از حسن‌اف دعوت کرده تا به عنوان نوازنده‌ای ویرچوز در کنار ارکستر قرار بگیرد و لحن آذری را به اجرای آن بیفزاید. امامیار حسن‌اف، نوازندۀ برجسته کمانچۀ اهل آذربایجان و ساکن آمریکاست. او به واسطۀ نوازندگی با کیفیت بسیار بالای ساز کمانچه آذری از شهرت خوبی در دنیا برخوردار است.
همچنین در این اجرا قطعات جدیدی توسط ارکستر فیلارمونیک تهران اجرا خواهد شد که تا پیش از این توسط این ارکستر اجرا نشده‌اند. اجرای آثاری از “گریگ”، “سوندسن”، “کمیتاس” و “خان ممدوف” از جمله برنامه‌های این اجرا خواهد بود.
در کنار گوران که رهبری ارکستر را به عهده دارد و امامیار حسن‌اف که نوازندۀ میهمان ارکستر است، پانیذ فریوسفی کنسرت مایستر و پیمان ابوالحسنی مدیریت اجرایی را عهده‌دارند.
این اجرا، ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۱۳ دی در تالار وحدت خواهد بود و تهیه بلیط از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی اینترنتی ” www.iranconcert.com” امکانپذیر است.

چاپ
>