X

اجرای پرشور محسن یگانه در جشنواره موسیقی فجر ۳۹ به میزبانی فرهنگسرای بهمن

جمعه, 27 بهمن 1402

چهارمین شب سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در بخش پاپ، با اجرای پرشور محسن یگانه  طی دوسانس و با استقبال بسیار زیاد مخاطبان در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره موسیقی فجر، محسن یگانه خواننده نام آشنای پاپ کشورمان شامگاه پنجشنبه ۲۶ بهمن اجراهای چهارمین شب جشنواره سی و نهم موسیقی فجر در بخش پاپ را طی دو سانس پیاپی در ساعت ۱۹ و ۲۲ با استقبال بسیار زیاد هوادارانش در سالن ۱۵۰۰ نفری فرهنگسرای بهمن تهران روی صحنه برد‌.

در ابتدای این کنسرت محسن یگانه با اجرای یکی از آثار قدیمی خود با عنوان «نباشی» که ۱۳ سال از انتشار آن می‌گذرد روی صحنه آمد و مورد تشویق ممتد طرفداران خود قرار گرفت.
این خواننده پاپ اجرای خود را با قطعات «خیال تو» و «درکم کن» ادامه داد. «فکر تو»، «ندارمت» دیگر قطعاتی بودند که این خواننده پاپ برای اجرای خود انتخاب کرد؛ او در این قطعات علاوه‌ بر خوانندگی، به نوازندگی گیتار نیز پرداخت.
یگانه در ادامه پس از اجرای قطعات «باور کنم» و «زندگیم سوخت»، یکی از آثار خاطره انگیز و قدیمی خود با عنوان «آخه دل من» را روی صحنه اجرا کرد؛ اجرای این قطعه با استقبال افراد حاضر در سالن فرهنگ‌سرای بهمن مواجه شد و آنها با هم‌خوانی خواننده محبوب خود را همراهی کردند.
«بهت قول می‌دم» که شاید بتوان آن را محبوب‌ترین قطعه موسیقی پاپ ایرانی دانست دیگر قطعه‌ای بود که یگانه با هم‌خوانی طرفداران خود روی صحنه اجرا کرد.یگانه در اجرای «نشکن دلمو» که یکی دیگر از قطعات محبوب او محسوب می‌شود نیز نوازندگی گیتار را در کنار اعضای گروه نوازندگان خود برعهده داشت.
محسن یگانه پس از اجرای قطعات «نمیشه»، «وابستگی»، «هوایی»، «اسکله»، «بمون» و همچنین «رگ خواب»، «درندشت»، و «موهات»، با اجرای یکی دیگر از قطعات محبوب خود با عنوان «سکوت» و همراهی و تشویق طرفدارانش، کار خود را در چهارمین شب از اجراهای بخش پاپ سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در سالن فرهنگ‌سرای بهمن به پایان رساند.
در این اجرا شایان مجیدی (گیتار الکتریک)، شهاب اکبری (کیبورد)، رادین رفیع زاده(درامز)، وحید قاسمی (پرکاشن)، محمد زرنوش (کلارینت، کیبورد)، محمدرضا زارعی (ویولن)، امیرحسین نفریه (گیتار نایلون) و سعید علیرضایی (گیتار بیس) نوازندگانی بودند که محسن یگانه را همراهی کردند.

چاپ
>